Beantwoord

Aanvullende factuur

  • 28 november 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Beste mensen,

Ik heb aan u een verzoek ingediend om afschrijving van mij toestel lening. Want ik wil graag overstappen van " Red Together". van mijn man en mijn zonen *gegevens verwijderd door moderator*
Ik zag dat u een factuur klaar had gezet om de toestel lening bederag van €246,67 van mijn rekening af te schrijven op 26 nov. Maar dit bedrag heeft nog niet van mijn rekening afgeschreven. Inmiddels is mijn maand factuur van €8 van november wel afgeschreven betekent dat het bedrag van mijn toestel lening minder geworden is dan €246,67.

Wilt u z.s.m. het restant van mijn toestel lening van mijn rekening afschrijven zodat ik over kan stappen naar Red Together van mijn gezin?

Met vriendelijk groet,
E.L.M. Mors
*gegevens verwijderd door moderator*
icon

Beste antwoord door Energieboy 28 november 2018, 12:55

Hoi @Liesbet 57
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, wil je iets betalen en hou je er rekening mee en dan schrijven ze het niet af.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Vodafone door een privé bericht te schrijven via Twitter en/of Facebook. Deze kunnen dit dan in behandeling nemen en kijken wat er aan de hand is. Uiteraard kan je ook wel bellen om hier over te vragen alleen weet ik dan even niet welke klantenservice nummer het beste is.

Ik zou zeggen, omdat jullie over zijn gestapt, om dit nummer te bellen: 0800-0200056
Sorry als dit niet het juiste nummer is, maar deze gaat voornamelijk over Red Together.

Jammer genoeg kunnen wij klanten onder elkaar niet in het systeem kijken dus je moet echt iemand van de klantenservice spreken. Succes en laat hier dan nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Liesbet 57
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, wil je iets betalen en hou je er rekening mee en dan schrijven ze het niet af.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Vodafone door een privé bericht te schrijven via Twitter en/of Facebook. Deze kunnen dit dan in behandeling nemen en kijken wat er aan de hand is. Uiteraard kan je ook wel bellen om hier over te vragen alleen weet ik dan even niet welke klantenservice nummer het beste is.

Ik zou zeggen, omdat jullie over zijn gestapt, om dit nummer te bellen: 0800-0200056
Sorry als dit niet het juiste nummer is, maar deze gaat voornamelijk over Red Together.

Jammer genoeg kunnen wij klanten onder elkaar niet in het systeem kijken dus je moet echt iemand van de klantenservice spreken. Succes en laat hier dan nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!
Reputatie 6
Heb je contact gehad met onze klantenservice @Liesbeth 57?
Reputatie 6
Topic is gesloten.