Beantwoord

Abbo verlengen, hebben jullie een aanbieding?

  • 18 mei 2018
  • 7 reacties
  • 330 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag over 1.5 maand mijn abbonnement verlengen. Echter wil ik de iphone 8 plus, en zie ik dat ik dan het toestel moet betalen. Bij de concurrent T-Mobile is dit niet het geval. Voor precies het zelfde maand tarief.

Kunnen jullie wat aanbieden >
icon

Beste antwoord door Energieboy 19 mei 2018, 09:15

Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zou je misschien als eerst kunnen vertellen bij welk maand abonnement en heb je ook Ziggo? Als ik nu helemaal niet naar het abonnement kijk maar alleen maar naar het toestel dan zie ik dat deze bij Vodafone 720,- kost en bij T-Mobile 840,- euro, dat is best nog wel een verschilletje. Maar goed, bij beide providers moet je goed opletten welke aanbiedingen er open staan zoals bij Vodafone het Ziggo verhaal en bij T-Mobile of je met meerder klanten in 1 huis woont. Dat is allemaal van belang wat het totaal bedrag gaat worden.

En wat ik je kan adviseren is om te kijken of Vodafone Next iets voor je is. Deze afdeling kan altijd nog wel wat leuks doen aan je abonnement en/of toestel. Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201 Succes in ieder geval!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zou je misschien als eerst kunnen vertellen bij welk maand abonnement en heb je ook Ziggo? Als ik nu helemaal niet naar het abonnement kijk maar alleen maar naar het toestel dan zie ik dat deze bij Vodafone 720,- kost en bij T-Mobile 840,- euro, dat is best nog wel een verschilletje. Maar goed, bij beide providers moet je goed opletten welke aanbiedingen er open staan zoals bij Vodafone het Ziggo verhaal en bij T-Mobile of je met meerder klanten in 1 huis woont. Dat is allemaal van belang wat het totaal bedrag gaat worden.

En wat ik je kan adviseren is om te kijken of Vodafone Next iets voor je is. Deze afdeling kan altijd nog wel wat leuks doen aan je abonnement en/of toestel. Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201 Succes in ieder geval!
Hoi,
Vodafone next is niks voor mij. Dan moet ik bovenop mijn toestelprijs van 130 euro ook nog is dit toestel een stuk. Wij hebben inderdaad ook ziggo. Echter, hoef je bij tmobile geen telefoonkosten te betalen a 130 euro. Voor dezelfde data en belminuten en dezelfde maandprijs heb ik bij t mobile alles het zelfde alleen zonder de 130 euro eenmalige kosten.
720+130’is meer dan 840!
Reputatie 7
Badge +17
Linksom of rechtsom, je moet bij beiden gewoon het toestel prijs betalen en dat is bij beiden hetzelfde:

Prijs iPhone 8 plus (64GB) Vodafone:



Prijs iPhone 8 Plus (64GB) T-Mobile:



Bij de een betaal je 120,- euro eenmalig en daarna 30,- euro per maand en bij de ander betaal je 35,- euro per maand en geen eenmalige kosten. Maar aan het einde heb je bij beide 840,- euro moeten voldoen voor je toestel.

Stel je neemt een 10GB + onbeperkt bellen (dat is een abonnement die ze samen hebben). Betaal je bij T-Mobile 55,- euro per maand en bij Vodafone betaal je 52,- euro per maand (dan wel 20GB, dus dubbel + extra's bij Ziggo). Al met al zit je dan goedkoper bij Vodafone dan bij T-Mobile. Goed, je hebt de eerste eenmalige kosten bij Vodafone, die je bij T-Mobile dan niet hebt. Maar linksom of rechtsom, het komt allemaal op het zelfde neer maar bij Vodafone heb je toch extra's. Maar goed, het is alleen om je te laten zien, de keuze is aan je zelf 😃 :p

Succes met je keuze!
dat is het dus nu

Ik heb geen zin om 130 neer te leggen. Ik betaal liever maandelijks.. dus als dat als jaren vaste klant bij Vodafone niet mogelijk is, zal ik toch gaan overstappen
Reputatie 4
Hi lucafranken,

Het is helaas niet mogelijk om de eenmalige kosten ook over de contractsduur te verspreiden, sorry.
Reputatie 7
Badge +17
Wat jammer dat je daarvoor dan Vodafone gaat verlaten, maar wel je goed recht. Mocht je toch overstappen, veel succes en plezier bij de nieuwe provider en je toestel :D
Topic gesloten, geen reactie meer