MariekePenninx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement

Mijn abbonement zou gisteren zijn overgezet maar dit is tot hedennnog niet gebeurt. Daarnaast is nu de nieuwe maand ingegaan en hierdoor ben ik nog bij T-Mobile en eil geen dubbele kosten dadelijk.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11835Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi MariekePenninx
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is niet een goed begin bij je nieuwe provider Vodafone. Heb je al wel een SIMkaart van Vodafone ontvangen en deze in je telefoon gedaan, even uitgezet en weer aan en/of je netwerk instellingen even gewist? Soms zit daar wel een foutje in en dan kan het zijn dat die blijft hangen.

Heb je geen nieuwe SIMkaart ontvangen dan is dit wel vreemd, zeker als je aangeeft dat je bent overgestapt. Kunnen 2 dingen zijn wat er is mis gegaan. 1 dat nummerbehoud niet goed is doorgegeven vanuit T-Mobile naar Vodafone of 2 dat er toch een andere datum is afgesproken door de providers om je over te zetten (omdat je een opzegtermijn had).

Voor mijn laatste deel zou ik zeggen, neem contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag aan ze wanneer je je SIMkaart krijgt (als je die nog niet hebt ontvangen) en/of wanneer gaan ze je omzetten. Of bel met T-Mobile en vraag aan hun waarom je nummer nog niet is omgezet, dat zullen ze daar toch zeker moeten weten.

Lukt het niet met bellen naar Vodafone dan kan je ook een chat starten en daar zitten mensen die in het systeem kunnen kijken. Hier via de Community is dat niet mogelijk omdat ik ook maar een klant bent die je wel wil helpen maar verder niet werk bij Vodafone en de moderatoren hier kunnen niet in het systeem vanwege privacy. Dus je moet echt Vodafone en/of T-Mobile even zelf contacten en navragen.

Een lang verhaal maar ik hoop dat het je helpt.
Wil je nog even laten weten wat je oplossing was/is? Alvast bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Werkt het inmiddels MariekePenninx? Of heb je nog contact gehad met mijn collega's?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic