Jessy djivani

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Hallo ik heb een abonnement bij jullie, ik dacht rond de 50 euro met 10gb. Maar ik zit er altijd overheen terwijl ik bijna altijd Wi-Fi heb. Waar licht dat aan?
Mvg Jessy
*mobiel nummer verwijderd door moderator*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Daar ben ik weer....
Waar ligt het aan dat je data snel op is. Dit kan liggen aan een lek in je mobiel met wifi. Soms komt het wel eens voor dat mensen denken op wifi te zitten en dat er dan, net naast je op het nachtkastje, geen wifi bereik is. Ook al staat het er dan wel maar dan is het zo zwak dat je telefoon dan toch over gaat op 4G.

Het best wat je kan doen is je toestel zoveel mogelijk op vliegtuigmodes te zetten als je gaat slapen. Dat is alvast een idee om uit te proberen. En kijk ook eens wat je gebruik is aan app's. In een iPhone weet ik dat je deze informatie kan inzien en dan zie je gelijk waar je veel data aan hebt verbruikt. Dit kan vast ook wel in een Android (als je die hebt) en anders zijn daar wel apps voor.

Dit soort dingen zijn altijd moeilijk om te zeggen. Maar hier kan je wel alvast mee beginnen om te kijken of het werkt. Daarnaast kan je ook een keer je toestel eens helemaal uitzetten en even uit laten en daarna weer aanzetten. Wie weet heeft die nog wat dingen op de achtergrond open staan die toch stiekem je 4G gebruikt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jessy djivani
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Even snel melden dat deze community een open community is en iedereen deze lezen kan. Je hebt je 06 nummer zomaar in je bericht staan, ik zou deze even verwijderen. Je hebt nog 45 minuten om dit te doen, daarna staat je bericht vast en kan deze alleen nog aangepast worden door de moderator.

Kom zo met mijn berichtje 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Daar ben ik weer....
Waar ligt het aan dat je data snel op is. Dit kan liggen aan een lek in je mobiel met wifi. Soms komt het wel eens voor dat mensen denken op wifi te zitten en dat er dan, net naast je op het nachtkastje, geen wifi bereik is. Ook al staat het er dan wel maar dan is het zo zwak dat je telefoon dan toch over gaat op 4G.

Het best wat je kan doen is je toestel zoveel mogelijk op vliegtuigmodes te zetten als je gaat slapen. Dat is alvast een idee om uit te proberen. En kijk ook eens wat je gebruik is aan app's. In een iPhone weet ik dat je deze informatie kan inzien en dan zie je gelijk waar je veel data aan hebt verbruikt. Dit kan vast ook wel in een Android (als je die hebt) en anders zijn daar wel apps voor.

Dit soort dingen zijn altijd moeilijk om te zeggen. Maar hier kan je wel alvast mee beginnen om te kijken of het werkt. Daarnaast kan je ook een keer je toestel eens helemaal uitzetten en even uit laten en daarna weer aanzetten. Wie weet heeft die nog wat dingen op de achtergrond open staan die toch stiekem je 4G gebruikt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk @Jessy djivani?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic