Jere

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement ipad omzetten naar mobiel abonnement

Hallo,

Ik heb een ipad en dat abonnement zojuist afgelopen, mijn vraag was of het mogelijk is deze om te zetten naar een mobiel abonnement zodat ik o.a een nieuw toestel kan uitkiezen, dus of het mogelijk is om een ipad abonnement over te zetten naar een mobiel abonnement?

Dankjewel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Jere, Je kunt daar inderdaad voor kiezen en het toestel dan gebruiken in combinatie met je lopende abonnement. Denk er svp aan dat je om een passende simkaart dan vraagt als je die niet hebt op dit moment ;). Groeten, Per

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Jere,
Als het abonnement is afgelopen dan kun je het dus ook opzeggen en een nieuw mobiel nummer nemen. Tenzij je erg gehecht bent aan het nummer van je iPad.
De simkaart die je nu gebruikt is voor 99.9% niet geschikt om mee te bellen.
Jere
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat klopt, alleen de bedoeling van mijn vraag was eigenlijk of ik deze dan kom omzetten naar een mobiel abonnement, aangezien ik graag een nieuwe telefoon wil omdat mijn oude iphone vorig jaar gestolen is, en dat abonnement nu nog anderhalf jaar doorloopt zonder telefoon zeg maar. Vandaar vroeg ik me af of dit mogelijk was
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Jere, Je kunt daar inderdaad voor kiezen en het toestel dan gebruiken in combinatie met je lopende abonnement. Denk er svp aan dat je om een passende simkaart dan vraagt als je die niet hebt op dit moment ;). Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic