Niemano123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement naar nieuwe telefoon?

Ik wil binnenkort een nieuwe telefoon kopen, maar mijn abonnement verloopt in december. Dan ben ik van plan hem te verlengen. Als ik dat abonnement verleng en ik koop dan een nieuwe telefoon, gaat dat abonnement naar die telefoon, of naar mijn simkaart? En kan ik dan die simkaart in mijn nieuwe telefoon doen (en behoud ik mijn nummer nog)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Niemano123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je binnenkort een nieuwe telefoon mag kopen en dat je je abonnement wilt verlengen bij Vodafone. Zodra je oude abonnement afloopt en je krijgt een nieuw abonnement dan gaat dit naar je oude SIMkaart. Je krijgt van Vodafone alleen een nieuw toestel toegezonden en je kan je oude SIMkaart in je nieuwe telefoon stoppen en dan gaat je nieuwe abonnement gewoon over naar je SIMkaart en blijven al je telefoonnummers behouden. Je kan dus zonder problemen je SIMkaart direct in je nieuwe telefoon stoppen en er van genieten, je nieuwe abonnement gaat dan gewoon over, zonder dat je het merkt (alleen aan je rekening maar verder merk je er niets van).

Je nummers omzetten is de vraag hoe je deze hebt opgeslagen. Staan deze op je SIMkaart dan kan je deze zo meenemen en hoef je niets te doen maar als je nummers op je telefoon staan dan maak je een backup van je account en kan je deze terug zetten in je nieuwe toestel. Hoe kan je een backup maken van je Android telefoon, klik hier! Hoe kan je een backup maken van je iPhone, klik hier!

Veel plezier in ieder geval en weet je al welke telefoon je wilt gaan kopen?
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Niemano123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je binnenkort een nieuwe telefoon mag kopen en dat je je abonnement wilt verlengen bij Vodafone. Zodra je oude abonnement afloopt en je krijgt een nieuw abonnement dan gaat dit naar je oude SIMkaart. Je krijgt van Vodafone alleen een nieuw toestel toegezonden en je kan je oude SIMkaart in je nieuwe telefoon stoppen en dan gaat je nieuwe abonnement gewoon over naar je SIMkaart en blijven al je telefoonnummers behouden. Je kan dus zonder problemen je SIMkaart direct in je nieuwe telefoon stoppen en er van genieten, je nieuwe abonnement gaat dan gewoon over, zonder dat je het merkt (alleen aan je rekening maar verder merk je er niets van).

Je nummers omzetten is de vraag hoe je deze hebt opgeslagen. Staan deze op je SIMkaart dan kan je deze zo meenemen en hoef je niets te doen maar als je nummers op je telefoon staan dan maak je een backup van je account en kan je deze terug zetten in je nieuwe toestel. Hoe kan je een backup maken van je Android telefoon, klik hier! Hoe kan je een backup maken van je iPhone, klik hier!

Veel plezier in ieder geval en weet je al welke telefoon je wilt gaan kopen?
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk, @Niemano123?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten ivm geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic