laurasmithjes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement op je ouders rekeningnummer te zetten?

Ik wil een abonnement afsluiten maar mijn ouders zouden het graag op hun rekeningnummer willen hebben geregistreerd mocht er een keer niet voldoende op mijn rekening staan. Het abonnement staat wel op mijn eigen naam. Is dit mogelijk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi laurasmithjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb van iemand bij Vodafone begrepen dat dit mogelijk is. Alleen moet je moeder aanwezig zijn om 0,01 euro te pinnen zodat ze kunnen zien dat het rekeningnummer klopt. Als je naar een Vodafone winkel gaat dan moet je moeder mee om te pinnen en als je online een abonnement aanvraagt dan moet je moeder thuis zijn als de SIMkaart van Vodafone binnen komt. Ook dan moet ze voor controle van het banknummer even 0,01 euro pinnen (dit zou anders ook moeten bij een normale aanvraag, dus dat is niet zo gek).

Maar je moeder kan dus voor jou de rekening betalen terwijl het contract op jou naam staat. Echter, je moet dan wel 18+ zijn!! Dat moet ik er ook nog wel even bij vermelden :). Ben je nog niet 18+ dan moet je moeder het volledig op haar naam nemen en het overdragen als je 18+ bent geworden.

Hoop dat het duidelijk is en heb je nog meer vragen dan kan je het best de klantenservice van Vodafone bellen. Veel plezier met je abonnement, mocht je die bij Vodafone nemen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi laurasmithjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb van iemand bij Vodafone begrepen dat dit mogelijk is. Alleen moet je moeder aanwezig zijn om 0,01 euro te pinnen zodat ze kunnen zien dat het rekeningnummer klopt. Als je naar een Vodafone winkel gaat dan moet je moeder mee om te pinnen en als je online een abonnement aanvraagt dan moet je moeder thuis zijn als de SIMkaart van Vodafone binnen komt. Ook dan moet ze voor controle van het banknummer even 0,01 euro pinnen (dit zou anders ook moeten bij een normale aanvraag, dus dat is niet zo gek).

Maar je moeder kan dus voor jou de rekening betalen terwijl het contract op jou naam staat. Echter, je moet dan wel 18+ zijn!! Dat moet ik er ook nog wel even bij vermelden :). Ben je nog niet 18+ dan moet je moeder het volledig op haar naam nemen en het overdragen als je 18+ bent geworden.

Hoop dat het duidelijk is en heb je nog meer vragen dan kan je het best de klantenservice van Vodafone bellen. Veel plezier met je abonnement, mocht je die bij Vodafone nemen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @laurasmithjes?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten. Geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic