Jos10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verhoging

Mijn abonnement loopt bijna af en heb nu een aanbieding gehad van Vodafone die bijna 60% hoger is dan dat ik had. Het data tegoed is hierbij ook veel lager dan ik had, van 10 GB naar 6 GB , alleen het bellen is nu onbeperkt. Wat moet ik hier nu van denken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jos10
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Niet verder over nadenken ?
Gewoon zelf de laatste 6 maanden factuur pakken en zelf eens kijken wat je hebt uitgegeven en verbruikt. Pas dan weet je zelf wat je hebt verbruikt en wat het beste abonnement is. Als je dat weet dan bel je de klantenservice van Vodafone (morgen, want vandaag is deze afdeling niet aanwezig) en vraag ze wat ze je kunnen aanbieden om langer klant te blijven. Krijg je van hun info en als je het er mee eens bent afsluiten. Dat is de beste manier en wie weet hebben ze via de klantenservice wel een goede aanbieding.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jos10
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Niet verder over nadenken ?
Gewoon zelf de laatste 6 maanden factuur pakken en zelf eens kijken wat je hebt uitgegeven en verbruikt. Pas dan weet je zelf wat je hebt verbruikt en wat het beste abonnement is. Als je dat weet dan bel je de klantenservice van Vodafone (morgen, want vandaag is deze afdeling niet aanwezig) en vraag ze wat ze je kunnen aanbieden om langer klant te blijven. Krijg je van hun info en als je het er mee eens bent afsluiten. Dat is de beste manier en wie weet hebben ze via de klantenservice wel een goede aanbieding.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen telefonisch contact met ons gehad @Jos10?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic