Abonnement verlengd

  • 17 mei 2016
  • 4 reacties
  • 1637 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd. Maar ik heb nog geen bevestiging gekregen via de e-mail. Terwijl onder MyVodafone wel staat, dat de bestelling verstuurd id.



Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Friso , heb je de bevestging inmiddels ontvangen na contact met de klantenservice?
Reputatie 7
Badge +15
Dan raad ik je in dit geval contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0560
Mijn collega's daar kunnen de bevestiging naar je toe sturen.
Reputatie 7
Badge +15
Zodra het abonnement in gaat. Dit zou je moeten zien in my Vodafone 
Ja. Ik heb de telefoon en sim kaart binnen

Andere vraag, wanner gaan de 3 maanden onbeperkt internet in?