Angeltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlopen

Hi,

Mijn abbonnement is sinds 19 april 2017 verlopen. Ik woon in het buitenland maar wil graag me nederlandse nummer behouden maar mijn abbonement niet verlegen omdat ik het niet gebruik op het moment. Als ik nu overga op een prepaid behoudt ik dan me nummer en stopt mijn abbonement dan automatisch?

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Angeltje,

Je kunt inderdaad overstappen van een Vodafone abonnement naar een Vodafone prepaid. Op deze pagina zie je de procedure die je hiervoor kunt volgen. Houd er wel rekening mee dat als het nummer overgezet wordt naar prepaid dat het prepaid simkaartje (eerst) verbinding moet maken met het Nederlands netwerk om deze nummerportering correct af te ronden.
Verder is het ook zo dat je minimaal 1 keer per jaar je prepaid moet opwaarderen, anders vervalt je nummer alsnog. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Angeltje,

Je kunt inderdaad overstappen van een Vodafone abonnement naar een Vodafone prepaid. Op deze pagina zie je de procedure die je hiervoor kunt volgen. Houd er wel rekening mee dat als het nummer overgezet wordt naar prepaid dat het prepaid simkaartje (eerst) verbinding moet maken met het Nederlands netwerk om deze nummerportering correct af te ronden.
Verder is het ook zo dat je minimaal 1 keer per jaar je prepaid moet opwaarderen, anders vervalt je nummer alsnog. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic