Benthe Pont

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

account aanmaken met HollandsNieuwe, kan dit?

Hallo, ik heb Hollandsnieuwe als provider en ik las laatst dat Hollandsnieuwe onder het Vodafone netwerk zit. Nou wilde ik laatst een Betaal via telefoon aankoop [Je vult je telnummer in en gaat het bedrag van je beltegoed af]. Er stond ineens dat mijn Vodafone niet actief is terwijl ik hollandsnieuwe heb. Ik probeerde hier mijn account te activeren maar dat kan niet. Kan iemand mij hiermee helpen?
Groetjes, Benthe Pont
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Benthe Pont
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

HollandNieuwe mag dan het netwerk gebruiken van Vodafone, verder hebben ze geen enkele connectie. Dus vragen over deze kan je het best contact opnemen met iemand van de klantenservice van HollandsNieuwe. Deze mensen kunnen je daar advies over geven. Daarom dat je geen account kan aanmaken bij Vodafone want je bent klant bij HollandsNieuwe.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Benthe Pont
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

HollandNieuwe mag dan het netwerk gebruiken van Vodafone, verder hebben ze geen enkele connectie. Dus vragen over deze kan je het best contact opnemen met iemand van de klantenservice van HollandsNieuwe. Deze mensen kunnen je daar advies over geven. Daarom dat je geen account kan aanmaken bij Vodafone want je bent klant bij HollandsNieuwe.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad. Je kunt bij Vodafone geen account aanmaken als je bij HollandsNieuwe zit. Voor al je vragen kun je contact opnemen met de klantenservice van HollandsNieuwe.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic