ronwijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actiecode

Dag,

Ik heb al meerdere keren (6x)een actiecode aangevraagd via de website van WWW.PVCF.nl waar we lid van zijn. Tot op heden heb ik geen enkele actiecode mogen ontvangen dus heb ik geprobeerd om te bestellen zonder code met de gedachte dat die via deze link mogelijk niet nodig was,maar helaas. Heb gisteren al een 20 minuten aan de lijn gehangen met de klantenservice maar ook hier helaas geen code, wel een ander nummer. Dit nummer nog niet gebeld. Wordt er een beetje moe van. Blijkbaar wil Vodafone geen nieuwe klanten. Ik ben zeer teleurgesteld. Mogelijk kunt u mij helpen aan de actiecode.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ronwijn

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van een actie code. Dit is echter niet het kanaal om dit aan te vragen maar ik maak graag een uitzondering voor je. Stuur je me in een privebericht je e-mail adres waarmee ik het aan kan vragen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ronwijn

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van een actie code. Dit is echter niet het kanaal om dit aan te vragen maar ik maak graag een uitzondering voor je. Stuur je me in een privebericht je e-mail adres waarmee ik het aan kan vragen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, via PM opgepakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic