NieuweBijVodafo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

activatiemail blijft weg

Sinds vandaag klant bij Vodafone (overstap vanaf KPN) en wil graag een my vodafone account aanmaken.
nummer ingevoerd, sms gehad, code ingevoerd, account aanmaken gaat prima maar dan de activatiemail die ik zou moeten ontvangen... Die komt maar niet 😞

Ik heb uiteraard even gewacht en de spambox goed nagekeken. Heb zelfs de mail nogmaals laten versturen.

Ik heb het idee dat dit meer voorkomt daar een google op alleen ''my vodafone activatie'' meteen wordt aangevuld met ''werkt niet'' / ''email lukt niet'' / ''mail komt niet''.

Kan me niet voorstellen dat het niet gewoon een standaard systeem is wat mij die mail moet sturen, wie gaat me helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NieuweBijVodafone
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen goed begin maar dat komt wel goed 🙂
Daar zal dan zeker iets mis gaan met het systeem en via de Community kan niemand daar voor je in kijken. Dit is vanwege privacy redenen en dit is een klanten helpt klanten community dus toch lastig om in een systeem te komen. Het best wat je kan doen is contact opnemen bij de klantenservice van Vodafone en als je nog niet kan bellen dan kan je ook even een chat starten. Daar zitten mensen die je zeker verder kunnen helpen om in te loggen en een account aan te maken.

Laat nog even weten of het is gelukt. Succes in ieder geval en alvast hele fijne Feestdagen gewenst!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NieuweBijVodafone
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen goed begin maar dat komt wel goed 🙂
Daar zal dan zeker iets mis gaan met het systeem en via de Community kan niemand daar voor je in kijken. Dit is vanwege privacy redenen en dit is een klanten helpt klanten community dus toch lastig om in een systeem te komen. Het best wat je kan doen is contact opnemen bij de klantenservice van Vodafone en als je nog niet kan bellen dan kan je ook even een chat starten. Daar zitten mensen die je zeker verder kunnen helpen om in te loggen en een account aan te maken.

Laat nog even weten of het is gelukt. Succes in ieder geval en alvast hele fijne Feestdagen gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic