Richard L

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren Simkaart

Ik probeer mijn simkaart te activeren maar het lukt niet. Niet via de computer, niet via mobiel en niet via de vaste telefoon.

Mijn ingangsdatum contract is 15-7-2018

Hoe nu verder?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Richard L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omdat dit een klanten helpt klanten community is en het gaat om privacy gegevens, kan niemand je hier via de community helpen. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 - ma-vr 08:00-20:00 zaterdag 08:00-18:00). Eventueel, maar pin me er niet aan vast, zou je vandaag nog kunnen proberen contact op te zoeken via Twitter en/of Facebook met een privé bericht. Mocht er een Vodafone winkel in de buurt zijn, loop daar anders even langs, het is zondag dus raadpleeg eerst of deze wel open is of niet.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Richard L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omdat dit een klanten helpt klanten community is en het gaat om privacy gegevens, kan niemand je hier via de community helpen. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 - ma-vr 08:00-20:00 zaterdag 08:00-18:00). Eventueel, maar pin me er niet aan vast, zou je vandaag nog kunnen proberen contact op te zoeken via Twitter en/of Facebook met een privé bericht. Mocht er een Vodafone winkel in de buurt zijn, loop daar anders even langs, het is zondag dus raadpleeg eerst of deze wel open is of niet.

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic