Beantwoord

activeren simkaart en account aanmaken in mijn Vodafone lukt niet.


Goedemiddag,
ik heb 5-7-2018 mijn simkaart ontvangen, maar ik kan die niet activeren. Een account aanmaken lukt ook niet. Als ik een code aanvraag krijg ik wel een code op mijn telefoon. Als ik de code invoer krijg ik de foutmelding: Het opgegeven mobiel nummer is niet gevonden. Ik heb ook geprobeerd om de login gegevens op te vragen, maar dan komt er niets binnen in mijn mail. ik heb de sim 3 dagen in huis en mijn abonnement gaat ik augustus in, maar ik moet de sim toch kunnen activeren?
Ik had voorheen geen abonnement bij Vodafone. Inloggen via de app gaat ook niet. Ik heb Vodafone al twee keer gebeld omdat het in eerste instantie al 2 keer fout was gegaan met het afsluiten van het abonnement. Nu heb ik de sim wel in huis maar nu denk ik dat het weer mis is gegaan , en dat het mijn abonnement weer niet goed is gegaan.
Wie kan mij helpen om de sim te activeren, of ben ik te vroeg?

Groetjes Corné
icon

Beste antwoord door Energieboy 8 juli 2018, 16:34

Hoi @CornevP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je simkaart pas activeren als je abonnement ingaat. Eerder is dit niet mogelijk. Daarom werkt het nu ook niet.

Veel plezier alvast vanaf augustes met je nieuwe abonnement.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @CornevP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je simkaart pas activeren als je abonnement ingaat. Eerder is dit niet mogelijk. Daarom werkt het nu ook niet.

Veel plezier alvast vanaf augustes met je nieuwe abonnement.
Bedankt Energieboy voor je hulp. Het is me helemaal duidelijk.😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +17
Mocht dit antwoord je vraag hebben beantwoord, geef deze dan als Best Antwoord aan. Je helpt daar ook andere bezoekers mee op de Community. Bedankt!