Goedemiddag,
ik heb 5-7-2018 mijn simkaart ontvangen, maar ik kan die niet activeren. Een account aanmaken lukt ook niet. Als ik een code aanvraag krijg ik wel een code op mijn telefoon. Als ik de code invoer krijg ik de foutmelding: Het opgegeven mobiel nummer is niet gevonden. Ik heb ook geprobeerd om de login gegevens op te vragen, maar dan komt er niets binnen in mijn mail. ik heb de sim 3 dagen in huis en mijn abonnement gaat ik augustus in, maar ik moet de sim toch kunnen activeren?
Ik had voorheen geen abonnement bij Vodafone. Inloggen via de app gaat ook niet. Ik heb Vodafone al twee keer gebeld omdat het in eerste instantie al 2 keer fout was gegaan met het afsluiten van het abonnement. Nu heb ik de sim wel in huis maar nu denk ik dat het weer mis is gegaan , en dat het mijn abonnement weer niet goed is gegaan.
Wie kan mij helpen om de sim te activeren, of ben ik te vroeg?
Groetjes Corné