Cor9617

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgesloten door fouten van Vodafone

Om dat ik inmiddels bijna 4 maanden verder ben aangifte van verduistering van toestel aan gifte bij politie toestel in eens terug na dat de politie is infgescgjeld verkeerde rekening gen ik ben altijd correct geweest en ook behandeld maar oplossen nee dat kunnen ze niet met wel 4 afdelingen gebeld en verschillende keren naar de winkel geweest niets helpt uren bellen vrij nemen en tot op heden niets gedaan ook geen enkel bericht of oplossing geen sorry of enkele tegemoet koming in alle kosten en uren wat ik hier mee bezig ben echt treurig en wat doen ze nu afsluiten nou ik ben er wel zo zat van weer bellen alles is geregeld meneer nee hoor afsluiten ik betaal niet voor dingen die ik niet heb dus ik denk dat de rechtbank maar noet beslissen want bellen net hun helpt niets alleen afsluiten zijn ze een ster in
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Afsluiten gebeurt helaas niet zomaar!. Ik raad je dan ook aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's via de chat of door te bellen met 043 351 45 28. Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat er gebeurt is en wat er eventueel mogelijk is.
Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot en met 17:30 uur.
Via de community is het vanwege privacy redenen, helaas niet mogelijk.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Cor9617
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dit klinkt niet goed allemaal. Snap dat je hier je bericht hebt geplaatst. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen niet veel voor je doen. Het best is toch proberen contact op te nemen met Vodafone en wellicht helpt het door een privé berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook. Uiteraard kan je het ook proberen via via My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Vind het echt vervelend maar hier kan ik er dus niets meer ? dit moet Vodafone voor je oplossen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Afsluiten gebeurt helaas niet zomaar!. Ik raad je dan ook aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's via de chat of door te bellen met 043 351 45 28. Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat er gebeurt is en wat er eventueel mogelijk is.
Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot en met 17:30 uur.
Via de community is het vanwege privacy redenen, helaas niet mogelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic