CWijnia

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Agenda Sony Xperia X

Ik heb op m'n Sony XperiaX telefoon de app 'Calendar' gedownload en gebruik ik veel. Maar... elke keer als er een update is van Sony verdwijnen op de een of andere mysterieuze manier diverse afspraken (uit het verleden en in de toekomst). Dit is natuurlijk ondoenlijk. Met Outlook heb ik hetzelfde probleem. Weet iemand welke app beter werkt? Of herkennen anderen ook dit probleem, en is het een Sony dingetje?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd. Het is niet handig als afspraken verdwijnen! Ik ken zelf de app Calendar niet. Maar wat je zou kunnen controleren (zowel bij Calendar als bij Outlook) hoe en wat er gesynchroniseerd wordt.
Vaak staat standaard aan dat er maximaal 2 weken/maanden wordt gesynchroniseerd. Dit kun je aanpassen in de instellingen van de app.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd. Het is niet handig als afspraken verdwijnen! Ik ken zelf de app Calendar niet. Maar wat je zou kunnen controleren (zowel bij Calendar als bij Outlook) hoe en wat er gesynchroniseerd wordt.
Vaak staat standaard aan dat er maximaal 2 weken/maanden wordt gesynchroniseerd. Dit kun je aanpassen in de instellingen van de app.
CWijnia
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hai Steven,
de optie synchroniseren zit wel in mijn Outlook app maar niet in de Calendar app. En dat is ook niet het probleem, vermoed ik. Maar wat dan wel??
CWijnia
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iemand die dit ook heeft gehad en een oplossing weet?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat je zou kunnen proberen is de cashe eens legen van de app (Dit doe je via de instellingen van je telefoon) en je gaat dan naar applicaties/applicatiebeheer/app. Vervolgens zoek je de app erbij en ga je naar het kopje opslag. Hier kun je de cashe legen. Tevens kun je hier ook alle toestemmingen die een app nodig heeft aanpassen.

Mocht dat niet werken, raad ik aan om de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt CWijnia ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic