colintje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 Bellen naar niet voordeellanden

Hi,
 
Ik vroeg me af of ik in Frankrijk naar bijvoorbeeld Afrika kan bellen met dit blox.
op de site staat namelijk:
"Bellen vanuit een voordeelland naar een ander buitenland of gebeld worden in een voordeelland vanuit een ander buitenland valt binnen de bundel. Het maakt niet uit of het andere land een voordeelland is."
 
Deze tekst kan ik namelijk niet terug vinden in de algemene voorwaarden van deze blox.
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Colintje,

Kun je me even aangeven om welke BloX het precies gaat? Dan kan ik het voor je nakijken.
colintje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Je kunt met deze BloX 20 minuten naar Nederlandse 06-nrs bellen. Dus gesprekken naar buitenlandse nummers vallen niet onder deze BloX.
colintje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom staan dan de bovengenoemde tekst dan op de info pagina van De blox. Ik vind het misleidend. Of ben ik degene die het helemaal niet begrijpt?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
colintje schreef:
Waarom staan dan de bovengenoemde tekst dan op de info pagina van De blox. Ik vind het misleidend. Of ben ik degene die het helemaal niet begrijpt?
Hoi Colintje,
Je kunt met Alles-in-1 op Reis vanuit 42 Voordeellanden 20 minuten bellen naar Nederlandse nummers. De tekst, "Bellen vanuit een voordeelland naar een ander buitenland of gebeld worden in een voordeelland vanuit een ander buitenland valt binnen de bundel", slaat hierop. Dit betekent dus dat je vanuit bijvoorbeeld Frankrijk kunt bellen naar Nederlandse nummers die zich in een ander buitenland bevinden.
Ik ben het met je eens dat dit niet helemaal duidelijk is en ga kijken of ik het kan laten aanpassen. Bedankt dat je ons erop hebt gewezen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic, roaming is afgeschaft
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic