mpera

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles-in-1 op reis

Ik heb (thuis in Nederland) de blox Alles-in-1 op reis aangezet, en er wordt gelijk €2 afgeschreven. Deze blox is toch kosteloos tot je hem gebruikt (in het buitenland)???
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mpera,

Welkom op het forum!

Dit is alleen het geval bij abonnementen. Indien je een prepaid simkaart gebruikt wordt er bij het activeren van de Alles-in op Reis BloX direct € 2,- afgeschreven. Raad je dus aan hier rekening mee te houden.
gebruikernr100

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij gebeurde hetzelfde. Ik heb mijn abonnement omgezet naar een hybrideabonnement en was in de veronderstelling dat ik thuis vast de alles-in-1 op reis bundel aan kon zetten, zoals ik gewend was bij mijn vorige abonnement. Het voelt niet ok nu zo maar 2 euro armer te zijn zonder nog gebruik te hebben gemaakt van de bundel. Ik zou op z'n minst een waarschuwing verwachten dat dit bij een hybride abonnement anders werkt. Nu vind ik terugstorten van de 2 euro op zijn plaats.
" Als je al jaren gebruikt maakt van dezelfde timmerman verwacht je niet dat hij ineens de leveringsvoorwaarden verandert, zonder je hier eerst duidelijk over te informeren."
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @gebruikernr100

Wat ik je aanraad om te doen is even contact opnemen met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact

Helaas kunnen we vanuit hier niks betekenen voor je omdat wij niet in de systemen van vodafone kunnen.

Laat me even weten of het het gelukt is

Groetjes Stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@gebruikernr100 als aanvulling op @stevied86 . Ook bij Hybride schrijven we na activeren € 2 van je buiten bundeltegoed af. Dit staat ook duidelijk op de website beschreven. Terugstorten van de € 2,00 is dan ook niet op zijn plaats.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic