Alles in 1 Op Reis

• 27 augustus 2012
  • 65 reacties
  • 109819 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

65 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Als je een abonnement hebt en ook niet hebt gebeld in Duitsland, dan worden de 2 euro ook niet in rekening gebracht. Da's alleen als je belt (of gebeld wordt en op hebt genomen), sms't of data verbruikt, dan gaat het vanuit die bundel.

Bij prepaid kost het je wel 2 euro zodra je hem activeert. Dus wie weet heeft het je niks gekost nu en staat de bundel wel aan voor de volgende keer.
Bedankt tot zover voor de gegeven antwoorden.
Ik had de roaming al aangezet voordat ik vertrok. Maar nog geen netwerkverbindinen in DLD ("Alleen noodoproepen")
Bellen met het thuisfront of met mijn werkgever was dus niet mogelijk.
Nu heb ik in de Vodafone app al gezien dat er geen buitenlandse provider was ingesteld:
"Je hebt geen alternatieve buitenlandse provider geconfigureerd.

Voer ter bevestiging de PINcode in die je per SMS hebt ontvangen".
Geen SMS gekregen....

Hoe nu verder?
Reputatie 5
Badge +7
Heb je automatisch zoeken aanstaan in je telefoon bij netwerken?

Zo ja, dan is er waarschijnlijk een blokkade o.i.d. actief in je abonnement en kun je het beste de klantenservice even bouwen.

Alternatieve provider heeft verder niks met je probleem te maken, kun je negeren.

QSL? :P
Beste vodafone,

ik ga morgen op vakantie in het buitenland en dacht vandaag mijn alles in 1 reisblox alvast te activeren. zoals ik gewend ben van jullie zet ik deze blox aan en word hij actief op moment dat ik hem gebruik maar nu bij het aanzetten van mijn blox begon hij ineens mijn beltegoed af te schrijven terwijl ik hem vandaag helemaal nog niet nodig had.

kunnen jullie mij hier iets meer informatie over geven en eventueel het bedrag van de blox terug crediteren.

hoor graag van jullie.

Co Muis
Reputatie 7
Hallo @comuis

Wat bedoel je precies met de zin "begon hij ineens mijn beltegoed af te schrijven"
?

Individuele klachten kunnen niet via dit Vodafone Forum worden behandeld. Dit is namelijk een Community voor en door Vodafone Klanten. En niet voor klachten en niet voor vragen waarbij inzage nodig is in persoonlijke gegevens. 
Indien jij van mening bent dat Vodafone in jouw geval een bedrag ongerecht in rekening heeft gebracht.
Vul dan het feedback-/klachten-formulier in via de Vodafone website.

Weblink: https://www.vodafone.nl/feedback/

Op dit Forum kun je alleen vragen posten, waarbij het antwoord gegeven kan worden door onafhankelijke Forum-leden en Forum-Experts. En waarbij dus geen inzage / wijziging in klantgegevens van toepassing is.
Houd hier in de toekomst rekening mee. Voor individuele zaken is er dus het online feedback-/klachten-formulier.
Een prettige vakantie gewenst.

Succes!

Netwerker

Reputatie 5
Badge +7
Alles-in-één Op Reis bij prepaid moet je zelf aanzetten per dag. Op het moment dat je 'm aanzet kost hij gelijk geld voor die dag. Dus je moet 'm pas aanzetten als je in het buitenland bent of vlak voordat je vertrekt op dezelfde dag!
Hoi,
Ik ben nu in het buitenland en wil graag deze dagbundel van €2 per dag afsluiten. Nu staat er in de algemene voorwaarden van Blox dat de minimumduur van het aangaan van een Blox een kalendermaand is. Wat houdt dat precies in? Betaal je dan ook voor een hele maand of alleen op de dagen dat je deze specifieke Blox (de dagbundel) aan zet? En zijn er eventueel nog andere kosten aan verbonden?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hallo,

Het staat duidelijk op de webpagina over de Alles-In-1-Op-Reis-BloX vermeld hoor.
Begin van de quote van bovenvermelde webpagina:

Hoe werkt het?
Alles-in-1 op Reis staat standaard aan bij abonnementen die na 6 januari 2014 zijn aangesloten.

Heb je je abonnement vóór 6 januari 2014 aangesloten? Dan kun je Alles-in-1 op Reis zelf eenvoudig aan- of uitzetten via sms, My Vodafone of in de App.

Het tegoed van de dagbundel is één dag geldig en vervalt automatisch om 23.59 uur Nederlandse tijd.

We brengen alleen kosten in rekening als je de bundel gebruikt. Je betaalt dus alleen voor de bundel wanneer je belt, sms't of internet in het buitenland. Als je de bundel niet gebruikt, betaal je niets !!!

Na het aanzetten, wordt de bundel automatisch geactiveerd als je je telefoon gebruikt in het buitenland. Je hoeft de bundel dus maar één keer aan te zetten."

Einde van de quote van bovenvermelde webpagina over de Alles-In-1-Op-Reis-BloX

De Alles-In-1-Op-Reis-BloX voor Vodafone Voordeellanden (43 landen) kost €2,00 per etmaal.
Overigens kost de Alles-In-1-Op-Reis-XL-Blox voor eveneens de Vodafone Voordeellanden kost €4,00 per etmaal. Maar dan krijg je ook meer belminuten, meer sms-berichten en een groter data-tegoed.

Tip van de Expert: installeer de App 3G Watchdog. En stel deze App zodanig in dat je per etmaal MAXIMAAL dezelfde hoeveelheid 3G-data mag verbruiken als je aangekochte BloX. En dat 3G Watchdog dan automatisch de data-verbinding verbreekt bij het bereiken van die limiet (data-quotum). Daarmee ga je nooit over je dagelijkse data-tegoed heen. En voorkom je torenhoge Vodafone fakturen als gevolg van hoog data-verbruik in het buitenland.
Zonnige en probleemloze vakantie toegewenst.

Succes!

Netwerker
Reputatie 5
Badge +7
Korte antwoord: je betaalt alleen voor de dagen dat je 'm gebruikt. Dus 2 euro per dag dat je er gebruik van maakt (bellen, sms sturen, gebeld worden, internet). Doe je niks, dan kost het niks.

Je kunt de Blox echter pas na een maand weer uitzetten. Stel dat je maar 1 sms per dag stuurt en verder niks, dan is de Blox namelijk niet voordelig (want hij kost dan 2 euro per dag, ipv een los sms'je van 10 cent). Kom je daar later achter, dan kan hij pas na een maand uit, da's alles 🙂
Reputatie 7
Hoi allemaal,

Bedankt voor de antwoorden 😃. Een kleine aanvulling: Maak je gebruik van Prepaid of Hybride? In dat geval schrijven we na het activeren € 2 van je prepaid-tegoed af. Zorg dus dat je voldoende tegoed hebt als je de bundel aansluit. Je krijgt een sms als Alles-in-1 op Reis is aangesloten. Bij Prepaid hoef je deze bundel niet uit te zetten. Alles-in-1 op Reis voor prepaid is één dag geldig en verloopt automatisch om 23.59 uur Nederlandse tijd.

Meer informatie over Alles-in-1 kun je terugvinden door onderstaande links te gebruiken.

• Alles-in-1 op Reis voor Prepaid of Hybride
  • Alles-in-1 op Reis voor een particulier abonnement
  • Alles-in-1 op Reis voor een zakelijk abonnement
Hallo
Ik heb vanochtend 10 euro opgewaardeerd en dagkaart gekocht voor internet buitenland. Nu heb
Ik opeens nog maar 7 euro? Een dagpas is 2 euro. Dit klopt dus niet.
Hoe kan dit?
Hallo
Mijn dOchter heeft op 6 augustus 10 euro opgewaardeerd om te kunnen internetten in buitenland voor 2 euro per dag. Nu had ze vanochtend nog maar 3 euro over terwijl ze op 6 aug 10 euro opgewaardeerd had en daarbij had ze ook nog gratis beltegoed. Gistern 7 aug ook een dagkaart gekocht Ze dus nog
4 euro moeten hebben + rest van gratis internet. Nu gaat er telkens geld van t tegoed af elke x als ze internet asnzet terwijl ze een dagpas heeft. Hoe kan dat?

Reputatie 6
Hoi Lale, die vraag kunnen we via het forum niet beantwoorden. Neem even contact op met onze collega's van de klantenservice, die kijken dat graag voor je na!
ik ben op zoek alles op 1 reis, daar is een abonnement van kost 12.50 per maand.
waar vind ik dat
De alles in 1 op reis blox is niet meer van toepassing, topic gesloten.