Knieperd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op Reis, Geen vermelding telefoongids, in het buitenland gebeld door Postcodeloterij

Al jaren een Vodafone abonnement, ook al jaren geen vermelding van mijn nummer in welke gids dan ook. Alles in 1 op reis gebruik ik ook al jaren naar alle tevredenheid.

Tot vandaag.

In Oostenrijk word ik gebeld door de Postcodeloterij. Ik heb nog nooit contact gehad met Postcodeloterij. Ze hadden mijn volledige naam en telefoonnummer en mochten volgens hen bellen omdat ik in een gids stond?!?
Ben ik een van de bijna 100.000 waarvan Vodafone ' per ongeluk' het nummer vorig jaar van gepubliceerd heeft?

Ik dacht dat Vodafone al die klanten benaderd heeft en de vermelding ongedaan heeft gemaakt. Niet dus.

DIt is de allereerste keer dat ik met reclame op dit nummer gebeld wordt en het kost me gelijk 2 euro omdat dit in het buitenland gebeurt. Wil ik contact met Vodafone daarover als ik in Nederland ben, mag ik ook nog eens 45 cent belkosten maken. Uiteraard gaat het me niet om die bedragen, maar om het principe.

Ik baal er enorm van dat ik op dit nummer gebeld wordt met reclame, dat dit in het buitenland gebeurt en het me daarom geld kost en dat Vodafone nooit de moeite heeft genomen mij te melden dat ik in van de 100.000 ' gelukkigen' was vorig jaar.

Uiteraard heb ik nergens zelf mijn nummer geregistreerd en toestemming gegeven telefoon spam.
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@knieperd,

Dat is inderdaad niet fijn.
Ik raad je aan om je te registreren in het bel me niet register. Tevens raad ik je aan om contact op te nemen via de chat of telefonisch met Vodafone. Zij kunnen zien of de optie aan staat en deze ook tevens uitzetten.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic