Beantwoord

'Alles op reis aan' doet het niet

  • 31 december 2014
  • 8 reacties
  • 11283 Bekeken

Goedenavond iedereen,

Zondag heb ik de 'alles op reis' functie aangezet, en ik kreeg de bevestiging dat die wel aan stond.

Nu dat ik in het buitenland ben, ontdek ik dat er niet genoeg beltegoed is op mijn account. Blijkbaar ben ik nu 20 euro's kwijt omdat mijn account gebruikte het geld als gewoon prepaid.

Ik kan ook de support niet bellen omdat het niet gratis is. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen en die 'alles op reis' wel aanzetten?

Ik vind het heel verwarrend (en teleurstellend) dat ik plotseling mijn geld kwijt heb geraakt en geen internet bereik heb (heel handig voor googlemaps :)

Thanks!
icon

Beste antwoord door BasT 3 januari 2015, 10:36

Ok, daar geldt hetzelfde bij: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/blox/alles-in-1-op-reis.shtml (één dag geldig)

Bel (of chat, als je in het buitenland bent) even met de klantenservice, dan kunnen mijn collega's nakijken of er inderdaad per ongeluk maar 1x de BloX is aangezet. Wie weet valt daar een mouw aan te passen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Heyhow,

Weet iemand wat ik in zo'n situatie zou moeten doen?
@darina1447

Klopt het dat je een prepaid nummer hebt? Dan moet je de Alles-in-1 Op Reis Dagbundel elke dag opnieuw aanzetten. Deze vervalt namelijk om 00:00 NL tijd.
Hi Maartje,
Nope, ik heb gebruik hybride
Reputatie 6
Ok, daar geldt hetzelfde bij: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/blox/alles-in-1-op-reis.shtml (één dag geldig)

Bel (of chat, als je in het buitenland bent) even met de klantenservice, dan kunnen mijn collega's nakijken of er inderdaad per ongeluk maar 1x de BloX is aangezet. Wie weet valt daar een mouw aan te passen.
Dankjewel!
Dag, sinds 10 jan ben ik bezig om in Nederland daarna in het Buitenland de Alles-in-1 op reis dagbundel aan tezetten maar krijg telkensmale de tekst: "wegens technische storing kunt u etc etc etc .
Nu heb ik mijn rekening binnengekregen en ik kan niet anders zeggen dat ik onnoemelijk baal over het feit dat mijn buitenland blox het niet doet.
Nu nog steeds kan ik mij niet aanmelden.
Heb het forum afgezocht naar een oplossing (op jullie advies), geld verspild om op een vaste PC om een oplossing te zoeken.
Ik heb een scherp L abonnement; of werkt buitenland blox hier niet bij;
Ik hoor graag van jullie
Reputatie 5
Badge +5
Hallo @gootje60
Bedankt voor je berichtje.
Je geeft aan dat je de BloX sinds 10 januari aan wil zetten, dat het niet lukt en dat je een hoge rekening daardoor hebt.
Laat me even een en ander uitleggen:
- De rekening die je nu hebt gekregen gaat over de abonnemenstkosten van de lopende maand (januari 2015) en de gebruikskosten van verleden maand.
- Als je in My Vodafone kijkt of in de My Vodafone App dan zie je welke diensten er aangesloten zijn. Ik krijg het vermoeden dat bij jou de dienst al aangesloten is en dat je daarom deze melding krijgt.
- Mocht je de dienst zelf niet aan kunnen sluiten (de Alles-in-1-op Reis kan hier namelijk wel bij aangesloten worden) dan moeten de technici ernaar kijken. Ik wil je vragen om dan met het nummer 1201 te bellen.

Groeten, Per
Hartelijk dank Per,
Onlangs heb ik na veel zoeken de blox via mijn pc aangezet via mijn app kon het echt niet.
Oke, ik dacht de gebruikskosten ook over januari waren, dus er staat me nog een rekening te wachten, dat is jammer.
Hartelijk dank voor je tip

Met vriendelijke groet
Margo