Liesj07

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als vaste klant sim only duurder dan bij nieuwe klant

Goedemiddag,

Via de "My Vodafone" app kan ik mijn contract verlengen voor €26,- per maand. Via de website voor €23,- per maand. Is dit DE manier om met vaste klanten om te gaan? Toch maar is kijken bij andere providers... Die wel blij zijn met vaste/trouwe klanten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Liesj07
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je op de website niet per ongelijk gekeken met kortingen bij Ziggo? Want dan kan het nog wel eens anders zijn! Als je nu echt wilt blijven bij Vodafone dan zou ik zelf gewoon even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en dan heb je iemand direct aan de telefoon om te kunnen praten over je kortingen. Vaak kom je er dan met de verkoper wel uit 🙂

Als trouwe klant is het dan echt niet nodig om over te stappen... 🙂
Wil je liever niet per telefoon, maar dat is wel het beste, dan kan je ook een chat starten met een medewerker (mocht het niet te druk zijn). Maar dit is helemaal aan jou natuurlijk... Ik zou zeker wel even contact opnemen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Liesj07
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je op de website niet per ongelijk gekeken met kortingen bij Ziggo? Want dan kan het nog wel eens anders zijn! Als je nu echt wilt blijven bij Vodafone dan zou ik zelf gewoon even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en dan heb je iemand direct aan de telefoon om te kunnen praten over je kortingen. Vaak kom je er dan met de verkoper wel uit 🙂

Als trouwe klant is het dan echt niet nodig om over te stappen... 🙂
Wil je liever niet per telefoon, maar dat is wel het beste, dan kan je ook een chat starten met een medewerker (mocht het niet te druk zijn). Maar dit is helemaal aan jou natuurlijk... Ik zou zeker wel even contact opnemen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad dat de prijzen in de app van My Vodafone zonder kortingen zijn zoals de 5 euro korting van ZIggo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic