Boerharms1970

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ander netwerk dan Vodafone in de EU?

Ben momenteel op vakantie aan de cote d azur. Maar heb hier geen dekking van Vodafone.
Heeft F SFR een contract met Vodafone? Mijn zoon heet F Orange als netwerk hier..
Ka n ik nu extra roamingskosten verwachten of is er geen vuiltje asn de lucht? Aan de mooie blauwe lucht hier gaat het niet ligfen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Boerharms1970

Je mag met ieder netwerk verbinden. Daar zitten geen extra kosten aan vast omdat roaming sinds vorig jaar is afgeschaft. Je kunt je abonnement in de EU gebruiken
Je moet alleen uitkijken met het maritiemenetwerk (sattelietnetwerk) wat vooral in de bergen, op zee of in de lucht te vinden is.

Nog een fijn verblijf!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Boerharms1970

Je mag met ieder netwerk verbinden. Daar zitten geen extra kosten aan vast omdat roaming sinds vorig jaar is afgeschaft. Je kunt je abonnement in de EU gebruiken
Je moet alleen uitkijken met het maritiemenetwerk (sattelietnetwerk) wat vooral in de bergen, op zee of in de lucht te vinden is.

Nog een fijn verblijf!
Boerharms1970
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Steven
Bedankt voor je snelle reactie... De vraag is eigenlijk ontstaan doordat ik vorig jaar op vakantie in Turkije wel gewoon Vodafone TR had... Nu het opeens anders was gingen alarmbellen opeens af...
Nou weer een zorg minder...Thanx

Grts uit Cannes
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! Helaas zit Vodafone zelf niet in ieder land maar gelukkig zijn er ook andere providers waardoor je er van je abonnement gebruik kan maken!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic