Lia1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Andere simkaart, geen andere telefoon

Stomme vraag waarschijnlijk, maar ben hier niet zo handig in. Heb nu een prepaid van telford en krijg per 1 maart een abonnement van vodafone. Krijg geen andere telefoon, dus oude simcard eruit en de nieuwe erin. Heb de nieuwe simcard van vodafone al in huis. Mijn vraag is nu, wat moet ik veranderen ? Heb mijn contacten al op het apparaat gezet. Maar ik ben toch niet alle apps enz kwijt als ik veranderd van simcard ? Alvast bedankt, Lia.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Stomme vragen bestaan niet en liever safe then sorry, toch?

Leuk om te lezen dat je naar ons toe komt 😉 Alvast welkom bij deze rode-oranje familie.
Het enige wat op een simkaart opgeslagen kan worden is contactinformatie. Je geeft al aan dat je de contacten hebt over gezet. De apps etc staan op het toestel, hetzelfde geldt ook voor foto's en video's. Dit staat dan ook los van de simkaart.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!


Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Stomme vragen bestaan niet en liever safe then sorry, toch?

Leuk om te lezen dat je naar ons toe komt 😉 Alvast welkom bij deze rode-oranje familie.
Het enige wat op een simkaart opgeslagen kan worden is contactinformatie. Je geeft al aan dat je de contacten hebt over gezet. De apps etc staan op het toestel, hetzelfde geldt ook voor foto's en video's. Dit staat dan ook los van de simkaart.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!


Lia1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel Steven, ben nu gerustgesteld ; )
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic