Mustanggirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Android Algemeen] e-mail instellingen

Help ik mijn inbox geeft aan 'kan geen verbinding met de server maken'.
Vanmorgen deed hij het nog gewoon, maar nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Heb nogmaals mijn instellingen bekeken op de site en ik heb alles juist ingesteld. Logisch, want anders deed hij het voordien ook niet.
Wat moet ik doen?

3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Mustanggirl,

Welkom op het Vodafone Forum!

Vervelend dat je mail niet meer werkt. Welke instellingen heb je ingevoerd? Zou je deze instellingen hier eens willen plaatsen?
Let wel op, zet hier niet zomaar je volledige gebruikersnaam, doe dit per voorkeur als mail06xxxx ( ivm Privacy hè)
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Mustanggirl schreef:
Help ik mijn inbox geeft aan 'kan geen verbinding met de server maken'.
Vanmorgen deed hij het nog gewoon, maar nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Heb nogmaals mijn instellingen bekeken op de site en ik heb alles juist ingesteld. Logisch, want anders deed hij het voordien ook niet.
Wat moet ik doen?
 
 
 
En in aanvulling op hetgeen Chris je vraagt: Wat voor mail hebben we het over? Is het een Gmail of Hotmail-account, of gaat het over email van een eigen provider of eigen domein?
In dat laatste geval: Heb je al gecontroleerd of er niet gewoon een storing van de emailserver was? Dat lijkt mij op zich aannemelijk als er geen instellingen aangepast zijn op je toestel en "plots" je email niet meer werkt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd, geen reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic