Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Android Jelly Bean

Om SeR een klein beetje na te apen en te pesten, Android Jelly Bean VS iOS 6 ( Beta)

Wat mij het meeste opviel, dat is dat de Voice Search van Google beter werkt dan die van iOS. De stem klinkt minder blikkering en de resultaten zijn sneller.

Wat zijn voor jullie redenen om te gaan upgraden once available?








8 Reacties 8
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Wat ik super vind, is de mogelijkheid om je widgets aan te passen naar iedere gewenste grootte. Ook het automatisch 'plaats vrijmaken' waarbij je pictogrammen verschuiven is erg praktisch.

DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Ook de geintegreerde file manager is wel fijn al heeft Samsung dit al in haar toestellen.

Verder, Google Chrome integrated!!

Wat ik misschien nog wel het fijnste vind, de geruchten van een Jelly Bean Lite voor mid- en lowend toestellen.

WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Snel is die wel 😉
  
http://youtu.be/V5E5revikUU
Cablerichy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja, wanneer komtie eigenlijk?
 
Rareme

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
In de maand November wordt de update verder over Europa verspreid maar er is niet echt een datum ervoor.
Rareme

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Greetings,
 
Er zijn veel meer verbeteringen in Jelly Bean.
 
Ik kies voor Android omdat Android je meer vrijheid geeft en het is eigenlijk wel raar om Android met iOS te vergelijken omdat Android pas begonnen is met het ontwikkelen van hun software en iOS al een veel langer dus meer ervaring.
 
Ik vind Apple gewoon een stel oplichters met hun Iphone die hun inkopen voor ongeveer €170,00 en voor €575,00 verkopen plus hun software doet t slecht in vergelijking met hun ervaring.
 
ANDROID dus 😉
 
Sincerely,
Rareme.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic