Gebruiker123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Annuleren verlenging Sim Only abonnement

Hallo,

Als ik via internet een Sim Only abonnement verleng met een jaar heb ik dan 14 dagen bedenktijd en de mogelijkheid om deze verlenging te annuleren?

Alvast bedankt voor de reactie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi VodaFoon123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eerst even een melding maken, het is niet toegestaan om een naam te gebruiken als Vodafone. Ik zal dit doorgeven aan de moderator, die kan deze aanpassen.

Als je een abonnement hebt genomen en je wilt er binnen 14 dag van af dan kan dit. Echter, als je eerst wilt zoeken naar een abonnement en dan pas je besluit neemt welk abonnement en waar, dat je jezelf heel wat administratieve rompslomp kan besparen.

Voor alle voorwaarden kan je kijken op de website van Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi VodaFoon123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eerst even een melding maken, het is niet toegestaan om een naam te gebruiken als Vodafone. Ik zal dit doorgeven aan de moderator, die kan deze aanpassen.

Als je een abonnement hebt genomen en je wilt er binnen 14 dag van af dan kan dit. Echter, als je eerst wilt zoeken naar een abonnement en dan pas je besluit neemt welk abonnement en waar, dat je jezelf heel wat administratieve rompslomp kan besparen.

Voor alle voorwaarden kan je kijken op de website van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog vragen hierover Gebruiker123 ?
Mocht er geen reactie meer komen op het topic, dan zal het binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic