jaxob

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App geeft beltegoed niet juist aan.

In de my vodafone app wordt het tegoed niet juist weer gegeven van mijn prepaid sim kaarten.
Er staat bij elke sim kaart het zelfde bedrag.
Als ik op mijn pc inlog is het wel goed.
Hoe krijg ik dit opgelost
Volgens mij komt het door de update van een tijd terug of het samenvoegen van mijn Ziggo en mijn Vodafone account.
Groet Jacob
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey jaxob

Welkom op het forum 🙂

Het is natuurlijk niet handig dat tegoeden niet correct worden weer gegeven. Heb je al eens de app helemaal verwijderd of opnieuw geinstalleerd? Je zou ook nog eventueel eens de cashe kunnen legen via de instellingen en dan bij applicaties.

Mocht dit niet werken, zou je nog de koppeling tussen Ziggo en Vodafone kunnen verbreken of eventueel een onderzoek laten aanmaken via mijn collega's. Mocht je dat willen, stuur ons even een berichtje via Twitter, Facbook of via de chat, dan kunnen we dit verder oppakken voor je.

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi jaxob
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt je info hier geplaatst dus ik verwacht van iemand van Vodafone dat die het oppakt. Wat je ook kan doen is even via My Vodafone chatten met de klantenservice in de app en/of via je browser. Dan hebben ze ook daar je probleem binnen en kunnen ze even kijken wat er aan de hand is.

Er zal vast wel een storing zijn, maar een melding maken via de chat lijkt me niet overbodig 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey jaxob

Welkom op het forum 🙂

Het is natuurlijk niet handig dat tegoeden niet correct worden weer gegeven. Heb je al eens de app helemaal verwijderd of opnieuw geinstalleerd? Je zou ook nog eventueel eens de cashe kunnen legen via de instellingen en dan bij applicaties.

Mocht dit niet werken, zou je nog de koppeling tussen Ziggo en Vodafone kunnen verbreken of eventueel een onderzoek laten aanmaken via mijn collega's. Mocht je dat willen, stuur ons even een berichtje via Twitter, Facbook of via de chat, dan kunnen we dit verder oppakken voor je.

Laat je weten of het gelukt is?
jaxob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo.

Nee niet gelukt en ook op mijn andere telefoon wordt het niet goed weergegeven.
Weet niet hoe ik de koppelling tussen ziggo en Vodafone moet on gedaan maken en dat lijkt me ook niet iets voor mij maar voor de klantenservice.
Chat functie heb ik al heel vaak gebruikt maar er is nooit iemand beschikbaar te druk of te weing medewerkers.
Ik hoor graag een oplossing.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zou je ons een berichtje willen sturen via Facebook of Twitter?
Vanuit hier kan ik je namelijk niet verder helpen wegens privacy redenen.
jaxob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gedaan
jaxob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen reactie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mijn collega's reageren vanzelf, heel even geduld asjeblieft. Zij pakken alles op volgorde op jaxob
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels al opgelost?
jaxob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas niet
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben ze wel een onderzoek aangemaakt jaxob?
jaxob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen idee heb alles door gegeven op Facebook en daar zegen ze dat. Er meer problemen met de app zijn daar heb ik dus niks aan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zie dat mijn collega's nog in gesprek zijn met je. Ze gaven inderdaad aan dat er meerdere meldingen binnen komen en hier een onderzoek voor gestart is.
Ik zie ook dat je zojuist nog gereageerd hebt daarop, Mijn collega's zullen daar zo snel mogelijk op reageren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic