Ayra

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Automatisch afschrijving

Zou graag willen weten waarom er vanaf oktober tot de maand december er elke keer €15,28 is afgeschreven aan abonnementskosten ipv €15,00.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ayra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn al wat meer mensen die een topic zijn gestart met vragen waarom de prijs opeens omhoog is gegaan. Dit komt door de inflatiecorrectie. Voor meer info, lees: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Fijne Feestdagen!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ayra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn al wat meer mensen die een topic zijn gestart met vragen waarom de prijs opeens omhoog is gegaan. Dit komt door de inflatiecorrectie. Voor meer info, lees: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Fijne Feestdagen!
Ayra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je wel voor je antwoord Energieboy! Best vreemd dat ik hier verder van Vodafone nooit een bericht over hebt ontvangen en dat een inflatiecorrectie tijdens een lopend abonnement dus schijnbaar gewoon aangepast mag worden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ayra wrote:
Dank je wel voor je antwoord Energieboy! Best vreemd dat ik hier verder van Vodafone nooit een bericht over hebt ontvangen en dat een inflatiecorrectie tijdens een lopend abonnement dus schijnbaar gewoon aangepast mag worden.

Yep, dat staat als het goed is ook in je contract (algemene voorwaarden). In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 9 'Tarieven' dat Vodafone de tarieven 1 keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS.

Heb je vast de algemene voorwaarden niet helemaal gelezen :wink:
Ik ook niet hoor, dus schaam je niet 🙂 😛
Ayra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had mijn abonnement ooit bij Ziggo afgesloten, totdat ze ineens samen gingen met Vodafone en yep er zou niets veranderen ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Overstappen is toch andere algemene voorwaarden. Je gaat van Ziggo naar Vodafone en dan gelden nu eenmaal die van Vodafone. Misschien is het contract niet aangepast, maar wel die voorwaarden.

Gelukkig is het veel wat ze mogen aanpassen. Uiteraard is en blijft het vervelend, maar het lijkt me nog te doen. Als straks je abonnement afloopt kijk je gewoon weer naar een goedkopere abonnement bij Vodafone. Misschien ben je dan opeens weer goedkoper uit, als er ook kortingen zijn.
Ayra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Natuurlijk is die €28 cent te doen ? Toevallig loopt mijn abonnement deze maand af , helaas als ik hetzelfde abonnement wil blijven houden ( met verlenging) wordt het niet goedkoper, ook niet in combinatie met de Ziggo actie. Dus tijd om maar eens goed rond te shoppen ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Altijd goed om te shoppen!
Je kan ook bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze nog een speciale korting voor je hebben en kijk ook eens bij derden zoals mobiel.nl of een andere site waar je dan wel bij Vodafone kan blijven (dus de voordelen hebt die je nu kent samen met Ziggo) maar misschien wel een goedkoper abonnement of telefoon kunt kopen.

Succes in Ieder geval ??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic