thomasweusten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatisch blox aanzetten in het buitenland

Is het een mogelijheid blox automatisch aan te laten zetten in het buitenland? En bijvoorbeeld ook sms verdubbelaaar als je er dik overheen gaat. Begrijp mij niet verkeerd, jullie doen vast zelf ook wel prima ideën opbrakelen, maar het draait voor de klant om geld en service. Dus alles wat goedkoper en sneller kan, graag goedkoper en sneller maken. Is dat een idee
6 Reacties 6
mickw87

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De blox is niet voor iedere klant voordeliger, sommige klanten die aan de grens wonen komen wel eens in het buitenland zonder echt op vakantie te zijn. ALs zij dan één whatsapp sturen is dat gelijk 2 euro, ivm met de dagbundel die in werking gaat. Je kan dit allemaal wel heel makkelijk zelf regelen via de myvodafone website of app!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@thomasweusten

Bedankt voor je idee! Het valt helaas niet binnen het onderwerp waar deze keer voor gekozen is. Daarom heb ik je bericht verplaatst naar het goede bord. Wellicht komt er binnenkort wel een onderwerp waar jouw idee bij aansluit. Erg bedankt voor je input, wellicht zijn er nog anderen die je kunnen aanvullen:).
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je een abonnement hebt en die Blox staat aan dan kost het je ook al gelijk € 2 als je een dataverbinding maakt in het buitenland, ook al stuur je er niks overheen dan nog gebruikt je telefoon altijd een beetje data om zichzelf aan te melden op allerlei netwerken. Dus daarvoor moet je gewoon dataroaming uitzetten in je telefoon.

Prepaid is een ander verhaal. Zou handig zijn als dat hetzelfde werkt als abonnementen in het buitenland.
RonC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben even de grens over gereden (bij Arnhem grens over naar s Heerenberg) . Kreeg een automtisch een sms met een welkomstbericht. Dit kost mij wel iedere keer 2 EURO!
RonC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
moet ik als ik bij de grens woont dit uitzetten?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@RonC

Ontvangen sms'jes zorgen er niet voor dat de Alles-in-1 Op Reis Dagbundel wordt geactiveerd. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic