peternieuwkoop

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Batterij loopt leeg in de nacht

Hoi,
Mijn batterij van mijn samnsung galaxy s6 loopt ineens s nachts leeg. Dit is nu sinds een week. Ik ga slapen wanneer batterij 100% is en bij wakker worden is hij vaak leeg of nog enkele procenten. Mijn partner heeft ditzelfde probleem sinds enkele dagen.
Is dit een bekend probleem na de software update?
Wat kan hieraan gedaan worden?
Ik heb al met vodafone gechat, deze verwezen me naar de winkel. De winkel wist er zelf kon ook niets betekenen.




5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi peternieuwkoop, zo te zien hebben we je bericht gemist. Sorry hiervoor!

Voor zover bekend is dit geen algemeen issue, tenminste niet bij ons bekend. Wat wellicht kan helpen is het herstellen van het toestel naar de fabrieksinstellingen. Maak dan wel eerst even een backup van je bestanden.
peternieuwkoop
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Serkan,
Vergeten? Ach het is maar 4 weken later.....
Inmiddels is het probleem opgelost. Niet dankzij vodafone. Ik ben bij Vodafone 3 x slecht geholpen hierover. Via de chatfunctie werd ik meteen verwezen naar de winkel. De winkel kon niets voor me doen, na eerst 45 min te moeten wachten in de rij. En via het forum krijg ik nu 4 weken later dit antwoord. Slechte service van Vodafone.
Gelukkig ben ik fantastisch geholpen door de Samsung support via Facebook. Deze reageerden meteen en bleven onderzoeken naar de oplossing. Daarnaast waren zij ook nog eens super klantvriendelijk.

Mvg, peter
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat wij hierin tekort zijn geschoten. In ieder geval fijn om te lezen dat het alsnog is opgelost Peter. Wat was uiteindelijk de oplossing?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
He peternieuwkoop,

We zijn nog steeds nieuwsgierig naar de oplossing. Wil je die nog met ons delen?
peternieuwkoop
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij was uiteindelijk de oplossing om het kanaal van de wifi te veranderen. Via de website van KPN een wifitest gedaan en die veranderde automatisch het wifi kanaal. Daarna was het probleem opgelost.
Heel bijzonder maar het werkte
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic