Mvermeer_1979

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterij loopt leeg sinds updates

Update: door

ik heb op 15-6 een update op mijn telefoon (Samsung Note 4) uitgevoerd en daarna liep de batterij leeg als water. Ik heb op advies dat ik ergens gelezen heb de snellader uitgezet en hoopte op snel een herstel update. De update kwam op 22-6 maar het batterij hersel bleef uit. Als ik niks met mijn telefoon doe dan loopt ie langzaam leeg en doe ik er denk ik een halve dag mee, maar speel ik een spelletje, kijk op FB of lees de krant zie je de batterij gewoon leeglopen. Ik weet ook niet of een nieuwe batterij zin heeft, ben zelf geneigd om maar mijn oude note 3 uit de kast de halen want zo schiet het niet op. Heb hem nu meer aan de oplader liggen dan er naast en ik kan pas in december verlengen 😞
Iemand DE oplossing???
ik heb op 15-6 een update op mijn telefoon (Samsung Note 4) uitgevoerd en daarna liep de batterij leeg als water. Ik heb op advies dat ik ergens gelezen heb de snellader uitgezet en hoopte op snel een herstel update. De update kwam op 22-6 maar het batterij hersel bleef uit. Als ik niks met mijn telefoon doe dan loopt ie langzaam leeg en doe ik er denk ik een halve dag mee, maar speel ik een spelletje, kijk op FB of lees de krant zie je de batterij gewoon leeglopen. Ik weet ook niet of een nieuwe batterij zin heeft, ben zelf geneigd om maar mijn oude note 3 uit de kast de halen want zo schiet het niet op. Heb hem nu meer aan de oplader liggen dan er naast en ik kan pas in december verlengen 😞
Iemand DE oplossing???
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Mvermeer_1979,

Dat is natuurlijk vervelend als je batterij continu maar leegloopt, dat klinkt ook niet goed. Heb je even de batterij gecontroleerd? Even de achterkant openen en de batterij eruit halen, dan zou je even kunnen kijken of je batterij niet bol staat of dat je bobbels voelt.

Groet,
Mvermeer_1979
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen idee hoe maar ik heb mijn tel geleegd door alle afbeeldingen en video's op mijn laptop te zetten. Heb mij sd los gekoppeld en weer gekoppeld en nu doet de batterij weer normaal gelukkig.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic