Evert-Jan Smit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beëindigen abonnement

Geacht Vodafone,


Gisteren 31-10-2018 om 18.00 uur telefonisch contact gehad met medewerker Jesse of Jelle,
naar aanleiding van Vodafone mail

Beste Meneer Smit,


Je wilt je abonnement met (moderator edit: privégegevens verwijderd) opzeggen. Wat jammer, maar natuurlijk regelen we dit voor je.

Je abonnement loopt per woensdag 17 oktober 2018 af. Tot dan brengen wij de verbruikskosten, abonnementskosten en eventuele toestelkosten in rekening. De laatste rekening krijg je één maand na de opzegging. Wanneer die is betaald, stopt de automatische incasso.



Fam heeft dit abonnement nooit opgezegd , en is derhalve niet bekend bij ons, zou 20 juni 2018 zijn afgesproken. Niet bekend bij ons.

Dit (moderator edit: privégegevens verwijderd) is bij ons niet bekend.


Er zijn wel bedragen van dit abonnement bij ons afgeschreven.


Gelieve te crediteren op bankrek nr (moderator edit: privégegevens verwijderd)



juli 2018 137,11 euro

aug 2018 138.08

sep 2018 53,26

okt 2018 55,31



Totaal 383,76 euro



Alvast bedankt



(moderator edit: privégegevens verwijderd)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Evert-Jan Smit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend allemaal en nog vervelender is dat niemand je hier op de Community kan helpen met deze informatie. Je moet daar echt voor bij de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Dit is een klanten helpt klanten Community en uit privacy redenen kan niemand vanuit hier in het systeem.

Daarnaast wil ik je er op wijzen dat deze community open is voor iedereen. Je prive informatie staat dus nu voor iedereen open en kan (mis)gebruikt worden. Ik heb een moderator gevraagd deze zo snel mogelijk aan te passen en te verwijderen. Maar je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Wil je liever een berichtje schrijven, dat kan ook. Doe dit dan door een prive berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Evert-Jan Smit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend allemaal en nog vervelender is dat niemand je hier op de Community kan helpen met deze informatie. Je moet daar echt voor bij de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Dit is een klanten helpt klanten Community en uit privacy redenen kan niemand vanuit hier in het systeem.

Daarnaast wil ik je er op wijzen dat deze community open is voor iedereen. Je prive informatie staat dus nu voor iedereen open en kan (mis)gebruikt worden. Ik heb een moderator gevraagd deze zo snel mogelijk aan te passen en te verwijderen. Maar je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Wil je liever een berichtje schrijven, dat kan ook. Doe dit dan door een prive berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook.

Succes in ieder geval!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Evert-Jan Smit, vanuit het forum kunnen we dit inderdaad niet voor je nakijken. Ik raad je ook aan om de tips van Energieboy te volgen. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic