SvR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bel tarief Suriname

Ik ben benieuwd of Vodafone me dit kan toelichten. Na een weekje Suriname, zie ik net me overzicht in. En aangezien ik 1 minuut een traxi heb gebeld in Suriname. Was ik benieuwd naar de kosten. Toen ik de tarieven haf bekeken stond er in Su bellen is plus minus 1 euro per minuut. En nu ik me overzicht bekijk zie ik dat ik 1 minuut gebeld heb, maar nu opeens wel 4.13 euro betaal??? Welke info is hier dan vals en incorrect..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het tarief er al bij kunnen zoeken?
Via hier kun je de tarieven van je abonnement erbij zoeken https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml
Je dient de variant erbij te pakken met de datum van wanneer je het abonnement hebt afgesloten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SvR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en wij klanten kunnen niet in het systeem kijken wat en hoe en welke kosten je hebt gemaakt. Daarvoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken welk abonnement je hebt en de juiste informatie verstrekken.

Wil je dit liever niet via bovenstaande manier dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice door een prive bericht te sturen via Twitter en/of Facebook.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het tarief er al bij kunnen zoeken?
Via hier kun je de tarieven van je abonnement erbij zoeken https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml
Je dient de variant erbij te pakken met de datum van wanneer je het abonnement hebt afgesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic