Bunnie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bel te goed abonnement

Zit er over te denken om mijn huidige abonnement op te zeggen en over te stappen op ziggo/vodafone ivm de extra's die ze je geven. De vraag is of ik de over gebleven bel minuten mee kan nemen naar de nieuwe maand. De ene maand heb ik de belminuten niet nodig en een andere maand kan ik er zo over heen gaan. Dan is het wel makkelijk als he de belminuten kan nemen. Weet namelijk dat dit wel bij een aantal providers kan en gebeurt. Hoe is dat bij ziggo/vidafone....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bunnie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je er over denkt om over te stappen naar Vodafone.
Echter, het bij de lage abonnementen (smart) niet mogelijk om je bel minuten mee te nemen naar de volgende maand. Neem je een RED abonnement dan heb je onbeperkt bellen dus dan maakt het niet meer uit of je veel of weinig belt.

Zie ook:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red5-start-m/2-jaar/true/

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen. Mocht je nog een vraag hebben dan hoor ik het wel.
Fijn weekend!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bunnie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je er over denkt om over te stappen naar Vodafone.
Echter, het bij de lage abonnementen (smart) niet mogelijk om je bel minuten mee te nemen naar de volgende maand. Neem je een RED abonnement dan heb je onbeperkt bellen dus dan maakt het niet meer uit of je veel of weinig belt.

Zie ook:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red5-start-m/2-jaar/true/

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen. Mocht je nog een vraag hebben dan hoor ik het wel.
Fijn weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Bunnie,

Wat leuk dat je overweegt om naar ons over te stappen. Was de uitleg van Energieboy duidelijk? Je kunt ons ook altijd even bellen via 0800-0560 (gratis), dan kijken we met je mee en doen we je (vrijblijvend) een mooi aanbod.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic