Beantwoord

Bellen met nieuw abonnement lukt niet

  • 12 september 2018
  • 5 reacties
  • 514 Bekeken

Ik ben net geswitched naar vodafone omdat ik nooit goed bereik had op mijn vorige provider, maar nu kan ik ineens helemaal niet meer bellen... weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Energieboy 12 september 2018, 15:59

Hoi @Timkellaway2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er was een storing en deze is inmiddels opgelost:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/mogelijke-netwerkproblemen-295970/index1.html#post300332
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Timkellaway2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er was een storing en deze is inmiddels opgelost:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/mogelijke-netwerkproblemen-295970/index1.html#post300332
@Energieboy ik heb weer geprobeerd te bellen maar hij gaat nogsteeds niet over
Reputatie 7
Badge +17
Heb je je toestel uit gedaan en weer aan?
of even handmatig wisselen van provider en dan terug naar Vodafone? of in vliegtuigmodus en terug naar normaal.

Als dit alles niet werkt, neem dan contact oo met de klantenservice van Vodafone en dit kan ook via de chat pagina.
Reputatie 7
@Timkellaway2, is het inmiddels nog gelukt? Mocht het echt aan de dekking op je locatie liggen dan kun je het beste onze Network Check invullen via https://vodafone.nl/networkcheck. Daarmee kun je meestal (afhankelijk van je antwoorden) ook een melding doorzetten. Onze Network Crew kan het dan verder onderzoeken. Via de klantenservice kan bij bereikklachten namelijk vaak ook niet meer worden gedaan dan dat we hier kunnen adviseren.
Topic gesloten, geen reactie meer.