Rkm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen naar het buitenland lukt niet

Hallo, ik probeer vandaag naar buitenland te bellen naar Suriname maar Als ik probeer te bellen zeg Vodafone provider de nummer is geblockeerd terwijl ik elke dag met mij vriendin app maar bellen lukt helaas niet wat kan hier de oorzaak zijn help...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rkm

Welkom op de community!

Welke melding krijg je exact? Er bestaat namelijk geen melding dat een nummer bij een andere provider geblokkeerd is. Dit zien wij ook niet in. Wij zien alleen gegevens in van onze klanten.

Whatsapp staat los van een blokkade op een nummer. Dit is omdat Whatsapp ook via Wi-Fi kan.
Laat je vriendin anders eens naar jouw bellen. Kleine tip: zijn jullie beide met Wi-Fi verbonden, dan raad ik aan om te bellen via whatsapp. Dit kost je dan verder ook geen kosten buiten de bundel of data. (Moet wel de mobiele data uitstaan).

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rkm

Welkom op de community!

Welke melding krijg je exact? Er bestaat namelijk geen melding dat een nummer bij een andere provider geblokkeerd is. Dit zien wij ook niet in. Wij zien alleen gegevens in van onze klanten.

Whatsapp staat los van een blokkade op een nummer. Dit is omdat Whatsapp ook via Wi-Fi kan.
Laat je vriendin anders eens naar jouw bellen. Kleine tip: zijn jullie beide met Wi-Fi verbonden, dan raad ik aan om te bellen via whatsapp. Dit kost je dan verder ook geen kosten buiten de bundel of data. (Moet wel de mobiele data uitstaan).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic