D-2010

Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

bellen via 4G

Schakelt je telefoon automatisch over naar het 3G- of 2G-netwerk als het signaal van het 4G-netwerk niet meer toereikend is tijdens het bellen?
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je in de auto een gesprek aan het voeren bent via 4G (VoLTE), maar dat je een gebied binnen rijdt waar geen 4G dekking bestaat. Ik vraag mij dan af of de verbinding dan verbroken wordt of dat er automatisch een verbinding wordt opgezet met 3G of 2G zonder dat daarbij het gesprek verbroken wordt.
4 Reacties 4
D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Beste Vodafone, is er niemand bij jullie die hier antwoord op kan geven?
Alvast bedankt voor de reactie.
D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
D-2010 schreef:
Schakelt je telefoon automatisch over naar het 3G- of 2G-netwerk als het signaal van het 4G-netwerk niet meer toereikend is tijdens het bellen?
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je in de auto een gesprek aan het voeren bent via 4G (VoLTE), maar dat je een gebied binnen rijdt waar geen 4G dekking bestaat. Ik vraag mij dan af of de verbinding dan verbroken wordt of dat er automatisch een verbinding wordt opgezet met 3G of 2G zonder dat daarbij het gesprek verbroken wordt.

Beste Vodafone, is er niemand bij jullie die hier antwoord op kan geven?
Alvast bedankt voor de reactie.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi D-2010,

Sorry, ik denk dat we jouw bericht even over het hoofd hebben gezien.
Normaal gesproken zou je je gesprek voort moeten kunnen zetten wanneer er overgeschakeld wordt op 3G of 2G.
Echter is deze wisseling van netwerk niet bevorderlijk, dus het kan gebeuren dat het gesprek alsnog wordt beëindigd.
D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Bedankt voor je reactie Sietske.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic