Thomas 12837

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed wel betaald maar niet opgewaardeerd

Hallo. Ik heb zojuist online btg gekocht voor het nummer : *verwijderd door moderator*. LET OP: ik heb hier dus 10 euro voor betaald maar mijn btg saldo is nog steeds 0.00 euro. Nu staat er wat over een technische storing bij ideal ofzo maar vind het dan wel frapant dat die 10 euro toch moeiteloos van mijn rekening is verdwenen. Kortom ik word hier een beetje moe van waar is mijn beltegoed?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Thomas 12837
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als er een storing is bij iDeal dan kan Vodafone hier niet zoveel aan doen. Het kan natuurlijk een storing probleem zijn en dan kan de bank het wel leuk afschrijven maar bijschrijven is dan niet mogelijk. Voor dit soort vragen kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze kunnen controleren waar het geld nu is en wanneer je deze op je prepaid krijgt.

Dit is overigens een OPEN Community en voor iedereen is nu je 06 nummer in te zien.
Volgende keer even op letten, een moderator die het tegen komt zal je 06 nummer aanpassen en/of weg halen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik heb je 06-nummer verwijderd @Thomas 12837. Heb je ondertussen duidelijkheid over het beltegoed dat al dan niet bijgeschreven is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic