Beantwoord

Bereik Vinkeveen (3645) is opeens slecht of weg sinds deze week

  • 21 juni 2018
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Sinds afgelopen week is er niet of nauwelijks Vodafone bereik in de regio Vinkeveen. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 juni 2018, 15:42

Hoi @NPO medewerker ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Check waar de netwerkdekking prima is of waar je net wat minder bereik hebt. Daar heeft Vodafone een kaartje voor en op deze pagina kan je ook controleren of er Storingen en werkzaamheden zijn. Het kan voorkomen dat er nog geen informatie voor handen is, dan adviseer ik je om via My Vodafone app te kijken onder Meer en dan Storingen en werkzaamheden (waarschijnlijk zelfde info, maar je kan altijd even controleren).

Ben je dan toch in de app en is er geen storing te vinden, ga dan chatten met een medewerker van Vodafone. Die zal je waarschijnlijk verder kunnen helpen. In ieder geval succes en hoop dat je daar je antwoord kan vinden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @NPO medewerker ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Check waar de netwerkdekking prima is of waar je net wat minder bereik hebt. Daar heeft Vodafone een kaartje voor en op deze pagina kan je ook controleren of er Storingen en werkzaamheden zijn. Het kan voorkomen dat er nog geen informatie voor handen is, dan adviseer ik je om via My Vodafone app te kijken onder Meer en dan Storingen en werkzaamheden (waarschijnlijk zelfde info, maar je kan altijd even controleren).

Ben je dan toch in de app en is er geen storing te vinden, ga dan chatten met een medewerker van Vodafone. Die zal je waarschijnlijk verder kunnen helpen. In ieder geval succes en hoop dat je daar je antwoord kan vinden.
Reputatie 7
Badge +17
@NPO medewerker is het inmiddels verholpen en/of antwoord gehad?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
Geen reactie meer, topic gesloten