Naytwa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling.

Ik heb net een aboment besteld en ik ben klant van ziggo en ik heb dat aangegeven en er staat dat ik 24 euro permaand moet betalen maar ik krijg 5 euro korting maar dat staat nergens en ik ben bang dat ik ook geen 6gb krijg maar 3gb
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Contract
Op het contract zie je de actie van ZIggo niet terug komen. Dit is omdat bij afsluiten, niet gecontroleerd wordt of je aan de voorwaarden voldoet.
Ook staat dit er niet op, omdat als je het abonnement aanpast van ziggo of ons en je voldoet niet aan de voorwaarden meer, wij het verplicht zijn om te geven als het wel erop vermeld staat. Terwijl je dan geen recht hier meer op hebt.

Non-Stop en de acties
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo: Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Naytwa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Die korting komt ook niet voor op je contract. Zodra je je hebt aangemeld bij Vodafone, en je bent Ziggo klant, dan krijg je vanzelf bericht, na ongeveer 4 weken, en kan je gebruik maken van de VodafoneZiggo deal. Ik ga er vanuit dat je tijdens het aanmelden wel JA hebt geklikt op de pagina van Vodafone dat je Ziggo hebt. Want dan zag je ook dat je korting krijgt (Bij een Red abonnement) en de dubbele date.

De systemen gaan je koppelen en daar zit wat tijd in en is niet meegenomen in het contract van Vodafone. Tenminste, toen bij mij ook niet dus dat zal nog wel zo zijn. Heb je er echt een slecht gevoel over, controleer het dan nog even via een prive bericht bij Twitter en/of Facebook. Die mensen kunnen even voor je kijken en aangeven dat het wel in orde is (ga ik vanuit). 🙂

Eventueel kan je nog een chat starten, mocht het niet te druk zijn.
Goed weekend en het komt wel goed!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Contract
Op het contract zie je de actie van ZIggo niet terug komen. Dit is omdat bij afsluiten, niet gecontroleerd wordt of je aan de voorwaarden voldoet.
Ook staat dit er niet op, omdat als je het abonnement aanpast van ziggo of ons en je voldoet niet aan de voorwaarden meer, wij het verplicht zijn om te geven als het wel erop vermeld staat. Terwijl je dan geen recht hier meer op hebt.

Non-Stop en de acties
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo: Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic