AmberNl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling

Ik heb 9 augustus 2018 een bestelling gedaan voor een SIM only met nummerbehoud van mijn t-mobile prepaid, dit zou ingaan de 16e augustus
Nu zijn hier al problemen bij gekomen; ik heb nooit een SIM kaart ontvangen, hiervoor vorige week gebeld en er was ergens een fout in het systeem dus werd ik verzocht om naar een vodafone winkel te gaan om daar een SIM kaart te halen zodat zij daar mijn SIM konden activeren, het nummer zou namelijk 7.30 uur 's ochtends op 16 augustus overgaan van T-Mobile naar Vodafone
In de winkel aangekomen kreeg ik te horen dat het nog niet was overgegaan en ik pas weer terug kon komen als mijn T-mobile het niet meer deed
Ondertussen weer gebeld en alles zou geannuleerd worden, ik zou daar een bericht over krijgen en dan alles opnieuw moeten aanvragen
Nog steeds aan het wachten op dat bericht....

Ik word het nu een beetje zat, ik wil gewoon die SIM only, desnoods een nieuw nummer
Nu kan ik niks aanvragen vanwege een abonnement wat openstaat en ik niet eens kan gebruiken

Ik wil graag hier een snelle oplossing voor, want ik ga geen beltegoed halen voor een nummer wat misschien toch nog ergens kan worden afgesloten, dus ik kan nu niemand bereiken
bestelnummer: ****

Moderator edit: Bestelnummer verwijderd ivm privacy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat begrijp ik, dan raad ik het aan om op een ander tijdstip te proberen. Het kan vrij druk zijn op de chat. Kunnen mijn collega's via het 0800 nummer niet een nieuwe aanvraag voor je doen?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi AmberNl

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent!
Dit is niet een goed begin. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

Ik raad je aan om hierover een chat te starten of te bellen met 0800-0560. Mijn collega's van de afdeling status order kunnen je bestelnummer opvragen en inzien. Daarnaast kunnen zij inzien hoe het ervoor staat betreft het overzetten etc. Wegens privacy redenen kan ik dit vanuit hier niet.

Ik hoop voor je dat je dan ook snel weer bereikbaar bent met je eigen nummer.
AmberNl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik krijg bij de chat te lezen dat er niemand aanwezig is en dat ik dus geen gebruik kan maken van de chat
daarnaast heb ik dus nu al 5x heen en weer gebeld naar het 0800 nummer, hebben ze steeds gekeken in het systeem hoe het ervoor stond en dus ook alles gannuleerd maar ik krijg nergens bevestigingen van, dus ik ben een beetje ten einde raad
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat begrijp ik, dan raad ik het aan om op een ander tijdstip te proberen. Het kan vrij druk zijn op de chat. Kunnen mijn collega's via het 0800 nummer niet een nieuwe aanvraag voor je doen?
AmberNl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze zeiden van niet, de andere bestelling moet eerst geannuleerd zijn voordat ik een nieuwe kan plaatsen, uiteraard geprobeerd maar dan krijg ik inderdaad een melding dat er een rekening openstaat en die eerst voldaan moet worden voordat ik een neiuwe bestelling kan plaatsen
Nu een privé bericht op FB gestuurd, we gaan kijken of dat werkt....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic