TJoustra

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestelling blijft hangen

Hallo leden,
5 december 2017 heeft mijn vriendin besloten over te stappen naar Vodafone en heeft daar een Vodafone Red abonnement afgesloten met een Samsung S8 toestel. Hierbij was een mooie actie met de JBL speaker EN de Ziggo kortingen een belangrijke keuze om voor Vodafone te kiezen.

Al snel ontving ze een bevestiging maar daarna bleef het stil. Inmiddels zijn we 5 weken verder en is er nog steeds niet geleverd. Begin januari heb ik gebeld en kreeg ik een l.lverhaal dat het toestel moeilijk leverbaar was in de kleur (roze) die ze wilde en dat het toestel in backorder stond maar uiterlijk de week daarop geleverd zou worden. Wel werd aangegeven dat nummerbehoud akkoord bevonden was.

Inmiddels zijn we weer een week later dan afgesproken en heeft mijn vriendin vandaag zelf nog een keer gebeld en tot onze grote verbazing kreeg ze nu te horen dat er nog niets geleverd was omdat vanwege het nummerbehoud er pas geleverd wordt op het moment dat het nummer is omgezet. Oh ja, en als ze het niet eens was moest ze maar de afdeling annuleringen bellen!

WTF is er aan de hand. Wanneer gaat Vodafone gewoon haar afspraken nakomen.

In de tussentijd heb ik zelf ook een zelfde abonnement aangeschaft en hou mijn hart vast voor de afhandeling van mijn bestelling. Vandaag al de eerste probleempjes moeten oplossen met Vodafone nadat het 4 dagen stil was gebleven.
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi TJoustra,

Jammer om te horen dat de start van jullie abonnementen bij ons zo moeizaam verloopt. Graag kijken we voor jullie na wat de status is. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan checken we hoe het ervoor staat.
Nog één ding: het nummerbehoud wordt pas goedgekeurd wanneer het toestel op voorraad is en geleverd kan worden. Dus dit hangt inderdaad nauw samen.
TJoustra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Inmiddels heeft de levering van de telefoon plaatsgevonden na ruim 2 maanden na bestelling. Probleem nu is dat de JBL actie die hieraan gekoppeld is verlopen is en wij nergens meer aanspraak kunnen maken op deze speaker, kortom: door jullie leveringsproblemen wordt ons een speaker door de neus geboord.

Accessoire.vodafone@mconomy.nl heeft zojuist een mail gestuurd met de volgende strekking:

Bedankt voor je mail. Helaas is de JBL speaker actie definitief gesloten. Wij kunnen je aanvraag niet meer verwerken.

Wij zijn als extern bedrijf ingehuurd om de registraties te verwerken en de fulfillment uit te voeren.
Mochten er nog vragen zijn adviseer ik je om contact op te nemen met Vodafone.

Kortom: we worden weer van het kastje naar de muur gestuurd en niemand neemt zijn verantwoordelijkheid.

Wanneer gaat Vodafone eens leren fatsoenlijk met haar klanten om te gaan?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic