martina

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Betaalde sms functie uitgezet.

Ik wou een betaalde smsje versturen naar 3040, zo n tarot lezing zeg maar, toen kreeg ik een pop up melding, van er zijn kosten aan verbonden en klikte per ongeluk op, optie deze smsdienst blokkeren of nooit ontvangen, zoiets. Maar nu krijg ik melding tijdens versturen, kan niet verstuurd worden, probeer opnieuw en dat het mislukt. Hoe kan ik dat weer toelaten? Het is geen betaaldienst via payinfo maar ditismijntoekomst.

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groeten,

M. Rebernik
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
martina
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hihi ja ik ben er al achter gekomen, hoe dit in z n werking zit. Om precies te zijn moest ik premium sms verzenden, status wijzigen naar vragen, ipv niet toestaan. Ja ik weet dat het geld kost, maar ja paar vragen stellen ken geen kwaad. Toch bedankt voor je tip, Energieboy . Jij ook bedankt voor het meedenken Steven was ff zoeken hehe. Heb de samsung s9+

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi martina
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou eens kunnen kijken in je My Vodafone en dan in het menu (bovenin) naar Producten en scroll naar beneden en kies daar voor Diensten Blokkeren (onder Mijn toestel & simkaart). Je krijgt een venster met wat je allemaal kan blokkeren. Helemaal onderaan staat ook Blokkeer oproepen naar betaalde (premium) nummers. Waarschijnlijk is deze nu uit bij jou en die moet je dan weer aanzetten.

Maar let op, ook het ontvangen van ditismijntoekomst kost geld en ik weet niet hoeveel dat is. Bescherm jezelf aub om hier niet teveel naar te sms'en! Het is maar een tip. Succes, mocht het niet lukken dan graag nog even melden. Maar ook als het wel gelukt is natuurlijk 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan ook zijn dat het geblokkeerd is via het toestel. Welk toestel heb je?
martina
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hihi ja ik ben er al achter gekomen, hoe dit in z n werking zit. Om precies te zijn moest ik premium sms verzenden, status wijzigen naar vragen, ipv niet toestaan. Ja ik weet dat het geld kost, maar ja paar vragen stellen ken geen kwaad. Toch bedankt voor je tip, Energieboy . Jij ook bedankt voor het meedenken Steven was ff zoeken hehe. Heb de samsung s9+
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hij zit inderdaad verstopt 🙂 Maar gelukkig is het opgelost!
martina
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Zeker toch bedankt voor je bericht 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Graag gedaan namens Steven 🙂 Het probleem is opgelost, dus het topic is bij deze gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic