NordinAlcatel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen bij playstore lukt niet

Mijn nummer word over 2 dagen op een andere simkaart gezet, dus wou ik mijn prepaid tegoed opmaken door 2x minecraft te kopen (6,99).

Maar elke keer als ik probeer te betalen krijg ik een foutmelding met de mededeling dat mijn maximale limiet per maand is bereikt dat ik kan betalen.

Ik heb dit jaar helemaal niets gekocht op google play met mijn prepaid.

Daarom is dat nu zwaar balen, dus als iemand een oplossing weet hoor ik het graag en snel.

(ik heb op myvodafone gekeken en payinfo, maar daar ben ik niet wijzer geworden.)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi NordinAlcatel en Energieboy

Heb je van te voren in het toestel aangeven in de playstore dat je via de rekening van Vodafone wilt betalen?
Daarnaast moet de optie actief zijn bij ons dat er betalingen gedaan mogen worden van derde partijen.
Dit betekent dat er geen blokkade via www.payinfo.nl op mag staan. De blokkade kun je via de link verwijderen. Mocht dit niet lukken stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter zodat mijn collega's mee kunnen kijken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NordinAlcatel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vervelend, heb je ook al op de website van Google gekeken voor deze informatie?. Voor vragen, klachten of problemen met de Google Play Store is er een ondersteuningsportal beschikbaar, bereikbaar via deze link.

Mocht dit niet lukken dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem kijken en je hier misschien een passende antwoord op geven. Kan natuurlijk ook al zijn dat ze deze gelden bevriezen op het moment dat je gaat overstappen?? Geen idee hoor, maar het zou kunnen. Ik zou daarvoor toch even bellen!

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi NordinAlcatel en Energieboy

Heb je van te voren in het toestel aangeven in de playstore dat je via de rekening van Vodafone wilt betalen?
Daarnaast moet de optie actief zijn bij ons dat er betalingen gedaan mogen worden van derde partijen.
Dit betekent dat er geen blokkade via www.payinfo.nl op mag staan. De blokkade kun je via de link verwijderen. Mocht dit niet lukken stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter zodat mijn collega's mee kunnen kijken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic