Bryant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betaling via creditcard

Bij het kiezen van de creditcard als betaalmiddel voor de maandelijkse rekening gebeurt er helemaal niks, normaal gesproken verschijnt er een formulier waarin je de gegevens van de kaart kan invullen en zodoende ook kan betalen.

Ik heb het zowel via telefoon als computer geprobeerd maar bij beiden is het niet mogelijk om met een creditcard te betalen.

Waar ligt dit aan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
hoi Bryant

Welkom op de community!

[Correctie van eerder antwoord]

Het klopt inderdaad dat we op dit moment problemen ondervinden met creditcard betalingen via My Vodafone. Een alternatieve optie is om bij het GWK via creditcard te betalen. Handmatige creditcard betalingen via de klantenservice zijn helaas niet meer mogelijk.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bryant
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waar ligt dit aan? Goede vraag en jammer genoeg is dit een vraag die wij als mede klanten niet kunnen beantwoorden. Dit is namelijk een klanten helpt klanten community en voor deze vraag moet je echt bij de klantenservice van Vodafone zijn. Die kan je bellen maar je kan ook een chat starten, als je dat wil.

Eventueel kan je nog via Facebook en/of Twitter een privé berichtje sturen. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is.

Succes, ik hoop dat het lukt en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
hoi Bryant

Welkom op de community!

[Correctie van eerder antwoord]

Het klopt inderdaad dat we op dit moment problemen ondervinden met creditcard betalingen via My Vodafone. Een alternatieve optie is om bij het GWK via creditcard te betalen. Handmatige creditcard betalingen via de klantenservice zijn helaas niet meer mogelijk.
Bryant
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je hulp en informatie, ik zou echt niet weten waar het aan ligt. Voorheen heb ik meerdere malen probleemloos via creditcard betaald. Ik schakel de klantenservice wel in.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik denk dat onze berichten zich gekruist hebben 🙂 Hierboven lees je dat het inderdaad mis gaat. Mijn excuses hiervoor.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bryant Mijn collega Steven heeft per abuis aangegeven dat creditcard betalingen via de klantenservice mogelijk zijn, dit is echter niet meer het geval. Het antwoord is daarom aangepast en aangevuld met een alternatieve optie. Mocht je hierover nog vragen hebben horen wij het graag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic