Beantwoord

Bevestiging bestelling ....maar geen verder info....

  • 18 juni 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Hi,

Ik heb afgelopen dinsdag 3 bestellingen gedaan
meteen een mail ontvangen van bevestiging van je bestelling
en dat ik binnen een paar dagen een mail met ordernummer ontvang.
Inmiddels is het nu maandag en ik heb nog steeds niets vernomen
Net gebeld met de afdeling maar daar kunnen ze niets terug vinden op het adres?
Hoe zit het nou met me bestelling? Ik heb namelijk ook geen mail ontvangen dat de bestelling is afgewezen ofzo...
Waar kan ik meer informatie vinden / krijgen wat de status precies is.

Groet,

Nicole
icon

Beste antwoord door Energieboy 18 juni 2018, 14:36

Hoi @nicole79
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik je hier, of andere klanten, niet veel over zeggen. Je kan het beste contact opnemen via Twitter en/of Facebook door Vodafone een privé berichtje te sturen. Daar zitten mensen die het voor je kunnen uitzoeken en zien wat er nu aan de hand is met je bestelling.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @nicole79
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik je hier, of andere klanten, niet veel over zeggen. Je kan het beste contact opnemen via Twitter en/of Facebook door Vodafone een privé berichtje te sturen. Daar zitten mensen die het voor je kunnen uitzoeken en zien wat er nu aan de hand is met je bestelling.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust.
Heb je nog contact gehad met de klantenservice @nicole79 ? Je kunt mijn collega's hierover bereiken via 0800-0560.
Kun je laten weten of het gelukt is?