veertje 11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij bellen of gebeld worden, geen geluid. Kan wel internetten of smsen

Sinds ongeveer een week nu ben ik niet meer in staat om met mijn mobiel te bellen. Wanneer ik een nummer intoets en op de belknop druk, blijft alles stil. Ook kan ik niet opnemen wanneer mensen mij bellen. De telefoon gaat wel over, maar zodra ik opneem, blijft alles stil.
Voorheen had ik een abonnement dat samengesteld was uit ziggo&vodafone maar we zijn thuis overgestapt op kpn.. Mogelijk heeft dit er iets mee te maken?
Ik kan nog wel gebruik maken van internet en dus wel facetimen en whatsappen, maar de belfunctie zou toch ook wel erg prettig zijn op mijn mobiel 😉
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rmr700

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist met de klantenservice gesproken en zowel 1) de sim-kaart er 10 min. uitgehaald (eerst telefoon uit) en 2) een reset door Vodafone, en nu doet het geluid het inkomend en uitgaand weer.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi veertje 11
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is lastig en wat je zegt, je mobiel heb je ook nog om te bellen. Ook al komt dat bij mij niet zoveel meer voor 🙂

Wat je misschien het best als eerst kunt doen, je toestel uitzetten en dan weer aan en handmatig even je netwerk aanpassen naar Vodafone.NL. Beetje vogelen en kijken wat die dan doet, het kan zijn dat die het dan opeens weer wel doet. Wil dit niet werken zou je de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze je toestelnummer willen resetten. dat wil ook nog wel eens helpen.

Is even denken, je zou natuurlijk ook kunnen kijken op de website van Vodafone bij storingen of er iets bij je in de buurt aan de hand is. Als er niets is dan zou je op die pagina ook een klacht kunnen indienen en dan kunnen ze op onderzoek uit.

En ja... overstappen naar KPN thuis, dat is natuurlijk vragen om problemen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Grapje natuurlijk! Dat heeft er niets mee te maken, Ziggo en Vodafone netwerken staan los van elkaar maar het kan zijn dat ze misschien per ongelijk een verkeerde vinkje uit hebben gezet of zo. Dat zou je dan ook kunnen vragen bij de klantenservice van Vodafone. Wil je niet bellen, dan kan je ook een chat kunnen starten.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt om weer te kunnen bellen?
rmr700

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hetzelfde probleem sinds twee dagen. Heel lastig voor zowel privé als werk. Dank voor de tips, ga ze proberen.
rmr700

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist met de klantenservice gesproken en zowel 1) de sim-kaart er 10 min. uitgehaald (eerst telefoon uit) en 2) een reset door Vodafone, en nu doet het geluid het inkomend en uitgaand weer.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed om te horen rmr700
Zeker goed om te laten weten want dan kunnen andere klanten hier misschien ook leer uit trekken.
Bedankt voor het melden!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic